Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Telenet stelt internet voor aan 10 euro/maand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130479)

Gezond Vlaanderen 29 oktober 2009 17:18

Telenet stelt internet voor aan 10 euro/maand

Vandaag in alle kranten:

Telenet stelt internet voor aan 10 euro per maand. MAAR: hier komt het:
je mag maar 200 MB per maand opgebruiken! Na 1 week zit je dus al over je limiet! Sommigen zelfs na een paar dagen! Ook het kabelabonnement tellen ze er niet bij dus: 10 euro+14 euro= 24 euro per maand voor internet waar je niets mee bent!

Geef mij maar Dommel ADSL2+: 11 euro per maand, 35GB(!) download en snachts onbeperkt downloaden! Bye Telenet!

solidarnosc 29 oktober 2009 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4413635)
Vandaag in alle kranten:

je mag maar 200 MB per maand opgebruiken! Na 1 week zit je dus al over je limiet! Sommigen zelfs na een paar dagen! Ook het kabelabonnement tellen ze er niet bij dus: 10 euro+14 euro= 24 euro per maand voor internet waar je niets mee bent!

Geef mij maar Dommel ADSL2+: 11 euro per maand, 35GB(!) download en snachts onbeperkt downloaden! Bye Telenet!

200mb per maand (upload en download!):lol: Leuk voor mensen die af en toe hun mails eens controleren of sporadisch wat moeten opzoeken maar dat zal het zijn. En bon als je weet hoeveel ze aanrekenen per extra GB dan is de pret van een goedkoop abonnement er ook af.

Gezond Vlaanderen 29 oktober 2009 17:49

Nog een addertje onder het gras: die 10 euro/maand voor internet (200MB/maand) is maar geldig voor 12 maanden!

Mcnab 29 oktober 2009 17:52

Je hebt nog altijd de telenet freesurf, die is gratis als je een vaste lijn hebt van telenet.
Daar maakt men echter geen reklame van.

Lampedeir 29 oktober 2009 20:02

Citaat:

Vandaag in alle kranten:

35 GB legale downloads?

Gezond Vlaanderen 29 oktober 2009 20:19

Tot 35Gb/maand download.... ik gebruik zelf amper 500MB/maand dus ik weet ook niet waarom iemand 35GB nodig heeft:-)

Tavek 29 oktober 2009 21:02

200 mb ?

Nog geen uurke surfen. Met al die zware content de dag van vandaag a la jootoob.....

-=EXCALIBUR=- 30 oktober 2009 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir (Bericht 4414012)
35 GB legale downloads?

Op dit moment ben ik alle versies van OpenSuse aan het downloaden en dat is al 18GB. Ik moet daar maar 1 versie uit hebben maar goed, die vind ik alleen op FTP-sites zoals Belnet en dergelijke en dat schuift geen mm op. :-(

Een nieuwe installatie van XP zonder SP3 is al goed voor ongeveer 500 MB aan updates. Met 200MB kom je echt niet ver.

Gwyndion 30 oktober 2009 09:58

Koop eens een spel op steam, patch een paar spelen, speel de spelen online en je zit al aan redelijk deel gig. Met de opkomst van webwinkels voor software is een datalimiet gewoon een past voor gamers en mensen die hun software liever downloaden dan in de winkel kopen (vaak goedkoper).

Bob 30 oktober 2009 10:11

Citaat:

Vandaag in alle kranten:

Dacht dat het hier wel ging om surfen met ne gsm (dus niet via adsl/kabel, maar draadloos). Maar zelfs dan schijnt 10euro/maand voor 200mb niet zo goedkoop te zijn.

eno2 30 oktober 2009 10:13

Citaat:

Telenet stelt internet voor aan 10 euro/maand
Ik moet het niet hebben, al was het gratis.

Marlboro 30 oktober 2009 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4414032)
Tot 35Gb/maand download.... ik gebruik zelf amper 500MB/maand dus ik weet ook niet waarom iemand 35GB nodig heeft:-)

Beste;de dag van vandaag kan je enorm vele zaken al legaal downloaden zoals ps 3 games en noem maar op.Dat zuipen vele gb's en iedereen heeft het recht om zoveel films aan te kopen als deze maar wil maar door de limieten hier gaat dit niet en worden mensen beperkt in alles en dat kan niet.
Met andere woorden;het wil niet zeggen omdat jij niks met je internet doet of via het internet andere mensen dit niet doen.
Ik doe zelfs met mijn iphone ronde 500MB op per maand.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be