Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Geschoren zak (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130537)

The Syndrome 30 oktober 2009 02:34

Geschoren zak

Ik denk dat rafke op dagelijks gaat stemmen
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Libro 30 oktober 2009 03:02

Ik mis nog de optie "gaat jullie geen zak aan".:-P

edeses 30 oktober 2009 03:16

of "kan me geen bal schelen"?

Libro 30 oktober 2009 03:34

of "daarmee sta je voor paal"?

edeses 30 oktober 2009 03:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 4414477)
of "daarmee sta je voor paal"?

"Het scheelt geen haartje"

edeses 30 oktober 2009 03:43

of nog beter "geen haar op mijn zak dat daaraan denkt"

Zwartengeel 30 oktober 2009 06:01

Het niveau scheert hier weer hoge toppen.

Raf 30 oktober 2009 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 4414451)
Ik denk dat rafke op dagelijks gaat stemmen
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Ik vraag me zo stilaan af of je obsessie - hoewel in jouw geval natuurlijk volkomen begrijpelijk - geen verontrustende proporties begint aan te nemen. Je begrijpt ondertussen wel dat ik in een gelukkige relatie zit en dus niet op je avances kan of wil (!) ingaan. Je hoeft me dus ook geen privé-berichten meer te sturen: je zal van mij geen naaktfoto's krijgen, laat dat duidelijk zijn!

Ik begrijp wel dat je erg naar me opkijkt en dat je voortdurend naar mijn aandacht zit te vissen, maar ik wil nu toch wel voor eens en voor altijd duidelijk stellen dat je hartstochtelijke gevoelens in het geheel niet wederkerig zijn. Laat deze afwijzing je echter niet neerslachtig maken. Ik ben voor jou nu eenmaal onbereikbaar. Aanvaard dat en ga verder met je leven. Je zal vast wel iemand vinden van jouw ehm... 'niveau'...

vlijmscherp 30 oktober 2009 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4414572)
Ik vraag me zo stilaan af of je obsessie - hoewel in jouw geval natuurlijk volkomen begrijpelijk - geen verontrustende proporties begint aan te nemen. Je begrijpt ondertussen wel dat ik in een gelukkige relatie zit en dus niet op je avances kan of wil (!) ingaan. Je hoeft me dus ook geen privé-berichten meer te sturen: je zal van mij geen naaktfoto's krijgen, laat dat duidelijk zijn!

Ik begrijp wel dat je erg naar me opkijkt en dat je voortdurend naar mijn aandacht zit te vissen, maar ik wil nu toch wel voor eens en voor altijd duidelijk stellen dat je hartstochtelijke gevoelens in het geheel niet wederkerig zijn. Laat deze afwijzing je echter niet neerslachtig maken. Ik ben voor jou nu eenmaal onbereikbaar. Aanvaard dat en ga verder met je leven. Je zal vast wel iemand vinden van jouw ehm... 'niveau'...

:rofl::rofl:

maddox 30 oktober 2009 09:10

Heb het eens geprobeerd. Was lekker fris, dat wel. Maar het kriebelen van de hergroeiende haren was een afzien. Nu heb ik een venerabel oerwoud van short and curlies.

Fozzie 30 oktober 2009 09:13

Wat een kut-topic! ;-)

maddox 30 oktober 2009 09:20

Ik hou niet van schaamhaargrazen.

Hoomer 30 oktober 2009 09:23

Nu kan ik niet zeggen dat door al die "rechtsen" weg te pesten het niveau op dit forum verbeterd is.
Bestaan er voor zulke idiote topics geen sexforums ofzo?

Staat k&k nu voor klootjes en kutjes, of voor kale kloten.

Zwartengeel 30 oktober 2009 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 4414588)
Nu kan ik niet zeggen dat door al die "rechtsen" weg te pesten het niveau op dit forum verbeterd is.

Is intiem scheren dan iets typisch links, misschien?

vlijmscherp 30 oktober 2009 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 4414588)

ik denk niet dat The Syndrome ne linkse is....

Hoomer 30 oktober 2009 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4414592)
Is intiem scheren dan iets typisch links, misschien?

Nee maar ik kom hier niet om te lezen wie zijne zak kaal scheert, wie er homo is of wie er zijn vrouw af slaagt.
En de laatste maanden zijn er zoals deze topic zekers 20 topics (sexueel getint) geopend.
Ik kan met den beste wil de link niet leggen tussen politiek en mijne zak kaal scheren. :-)

Zwartengeel 30 oktober 2009 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 4414610)
Nee maar ik kom hier niet om te lezen wie zijne zak kaal scheert, wie er homo is of wie er zijn vrouw af slaagt.
En de laatste maanden zijn er zoals deze topic zekers 20 topics (sexueel getint) geopend.
Ik kan met den beste wil de link niet leggen tussen politiek en mijne zak kaal scheren. :-)

Daarom heet dit subforum dan ook 'Over Koetjes en Kalfjes'.

Nelle 30 oktober 2009 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 4414610)

nogtans is dit wel een beetje politiek getint zenne, Je hebt bijvoorbeeld vrouwen die een politiek punt willen maken door hun nergens te scheren...dat als reactie tegen het cliché-beeld van vrouwen ;-)

Zwartengeel 30 oktober 2009 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4414620)
nogtans is dit wel een beetje politiek getint zenne, Je hebt bijvoorbeeld vrouwen die een politiek punt willen maken door hun nergens te scheren...dat als reactie tegen het cliché-beeld van vrouwen ;-)

Wat is dat voor iets, hun 'nergens' scheren'? Ik zie het al voor me: 'juffrouw, mag ik jouw nergens eens zien?'

Hoomer 30 oktober 2009 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4414620)

Hoe? Hebben vrouwen dan ook ne zak? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be