The Syndrome |
30 oktober 2009 15:27 |
Heb je je legerdienst nog vervuld ?
Ik ben vollen bak bezig mijn niveau op te krikken , deze keer gaat het niet over seks , allé een beetje toch , maar niet volledig .
Ik zat bij de allerallerlaatste generaties die nog de eer hadden het vaderland te dienen als milicien .
Eerst een maand in lombardsijde , dan naar kazerne Passendaele in Westhoven nabij Keulen .
De schoonste tijd van mijn leven is het niet geworden zoals er zovele zeggen , onze oversten waren echt debiel , de gewone beroepsmilitairen konden letterlijk niet lezen of schrijven , de korporaals en sergeanten haalden hooguit niveau beroepsonderwijs .
Ik zat bij de gevechtsgenie , wij moesten alles opblazen en mijnen leggen , na ons kwam de bouwgenie die alles herstelde en wij maakten dat nadien weer stuk :twisted:
Enkele anecdotes :
Het seutje van de kamer , wij lagen met 8 , vastgebonden en zijn zak kaalgescheerd en nadien in zijn blote flikker naar buiten gejaagd :-D
Nog één :
We deden de muur , wil zeggen na 24 u stiekem binnenkomen , we moesten voor 24 u binnen zijn , de grootste zatlap bleef in de prikkeldraad hangen , ze hebben hem moeten bevrijden en hij was een pink kwijt 8O
Nog één :
Er was iemand zat in zijn bed gekropen en zijn kont lag bloot .
Ik nam een schel kaas van tussen een sandwich en legde die tussen zijn reet .
We namen daar een foto van die we nog naar zijn ouders gestuurd hebben ;-)
Kaas weer tussen de sandwich gelegd , kwam de grootste zuiper van ons kamer binnen en zei , ik heb reuzehonger en hij speelde die sandwich op 3 sekonden naar binnen .
hihihihihihi
:lol::lol::lol:
|