![]() |
Draadje-pik. Uit Humo. Wie is het best? Beach Boys of Beatles?
Wie is er het best?
|
Mijn tenen krullen alleen al bij het idee dat ik het uit ga moeten leggen maar het risico dat hij niet ophoudt is te groot.
bgf324, ge hebt goed uw best gedaan, en mathematisch enzo heb je gelijk. Mijn dings klopte niet. Van geen kanten zelfs. Heel flink opgemerkt van u. Weet echter dat ik dat zelf ook al opgemerkt had, meer nog, ik had mijn dings doelbewust niet laten kloppen. Kwestie van het hier een beetje levendig te houden. Verder interesseert heel die Nickelback of Keane of Beatles of Beach Boys mij geen fluit. Bedoeling was gewoon nog maar eens een topicje opstarten. Ge weet nooit. Kortom, u kan dus stoppen met uw nochtans aandoenlijke pogingen om mijn dings te laten kloppen. 't Kalf is al lang verzopen. Hou je hier in de toekomst aub ook een beetje rekening mee? Je vriend, Big (voor de vrienden) ;-) |
Citaat:
Het niveau is hiermee alweer drastisch gedaald! Het houd niet op vandaag :? |
Citaat:
Daa-haaag. |
Citaat:
|
Citaat:
Of ze zouden wel heel hard gewerkt moeten hebben in de late ploeg maar die mannen zijn ook niet zot. |
Aangezien dit blijkbaar de officiële draad is, zal ik mijn gevleugelde woorden herhalen, nl.:
Beatles for the win. |
The Beach Boys waren goed, heel goed zelfs ; The Beatles was pure magie. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En das wat telt :-D |
De Eagels natuurlijk.
|
Beste popsong ooit! 8-)
http://www.youtube.com/watch?v=xwVRzbgC7hc Deze is ook niet slecht: http://www.youtube.com/watch?v=cPlmS9lUsPk |
Citaat:
|
Kwa sixtiesband is het moeilijk kiezen tussen THE DOORS en THE JIMI HENDRIX EXPERIENCE
|
Citaat:
Doe dan maar Jimi. |
Citaat:
|
Citaat:
Jimi was een neger. Niet dat ik iets tegen negers heb of zo, maar iedereen weet toch dat die mannen geen ritme hebben? |
En dansen kunnen ze ook al niet.
|
Laat staan springen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be