![]() |
Draadje-pik. Uit Humo. Wie is het best? Keane of Nickelback?
Toe maar, wie is het beste :-o
|
Waar slaat dit nu weer op?
Mijnheer (of mevrouw) vindt dus dat hij mijn draden een beetje moet liggen aanpassen. Daschoon. Ik zal 't onthouden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eerst wachten tot ik nen draad open om die dan een beetje (in't wilde weg) aan te passen en terug te posten. Als ik zeg dat ge het zelf moet doen bedoel ik wel dat ge zelf, helemaal op uw eigen, een idee moet uitbroeden en dat omzetten in een draad. Zelfstandig, zonder mijn hulp of voorbeeld. Nen interessante draad uitbroeden, Allez, probeer eens. Ik laat wel weten wat ik ervan vind. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal eens wat trager typen. Het idee is niet om een "draadje-pik" draad te maken. Het idee is om een interessante of leuke of liefst alletwee draad te maken. Vandaag leek mij de tijd rijp voor een draad aangaande des mensens voorkeur voor The Beatles dan wel The Beach Boys. Morgen geef ik misschien een heel andere inkleuring aan een interessante draad. En dat is de bedoeling. Gewoon een interessante draad maken. Ik zeg toch;"Kijk niet naar mijn draden!" en wat zeg jij? "Jamaar seg, uwen draad was toch ook een draadje pik draad!" En dan moet ik straks nog gaan werken ook... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan ist nog nie nacht hé...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be