Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Belgacom, Telenet... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130601)

Johnny Blaze 1 november 2009 08:27

Belgacom, Telenet...

Zuig me ene!! Vuile hoerezonen, ik hoop dat hier toevallig mensen van jullie kutbedrijven op dit forum zitten en dit lezen en als ge dan ook nog toevallig iets te zeggen hebt daar, voel u dan aangesproken als ik zeg, lek aan mijn zak, blaas me ene en uw moeder...

Trouwens, snul van telenet, als ge meeleest, begin al maar te lachen. Ik ga uit miserie terug heel de shit van belgacom naar telenet switchen, ja eikel (als ge meeleest), de enige reden waarom ik u heb gepakt was de voetbal, egaal, ik kijk toch op café. Constant valt die shit uit, internet en zo, tv... laat me nie lachen, hoe vaak is het al gebeurt dat ik aant zappen ben en bam, geen geluid meer. Enige wa ik kan doen is da belgacom kaske afzette, 10 minuten wachten en met een beetje geluk heb ik terug geluid, mja, dan bolt mn internet weer nie ... enz...

...shit da deed goed

mensen van telenet en belgacom (die iets te zeggen hebben daar):

:cheer: blaas me ene :cheer:

Metternich 1 november 2009 08:40

Ze zullen schrik hebben hoor

Jazeker 1 november 2009 08:42

Tevreden klant bij telenet. Niet altijd zo geweest maar ik weet intussen hoe je hen moet sturen.

Dajjal 1 november 2009 09:18

Geen problemen bij Telepret... Alles werkt zoals het hoort :-)

kiko 1 november 2009 09:27

Er zullen koppen rollen, let op mijn woorden.

manta 1 november 2009 09:29

Veel te duur Telenet ... :-(

Raf 1 november 2009 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4417627)
Geen problemen bij Telepret... Alles werkt zoals het hoort :-)

Maar aan welke prijs? Ik heb de telefoon en de televisie van Telenet buitengesodemieterd en heb nu voorlopig alleen nog hun internet. Van zodra ik daar een betere oplossing voor vind, vliegen ze daar ook mee buiten! Ze vragen véél te veel geld en bieden daarvoor een waardeloze dienstverlening. Iemand al eens geprobeerd daar telefonisch binnen te raken bij problemen? Je wordt er van het kastje naar de muur gestuurd, �*ls je al verbinding krijgt...

Dajjal 1 november 2009 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4417851)
Maar aan welke prijs? Ik heb de telefoon en de televisie van Telenet buitengesodemieterd en heb nu voorlopig alleen nog hun internet. Van zodra ik daar een betere oplossing voor vind, vliegen ze daar ook mee buiten! Ze vragen véél te veel geld en bieden daarvoor een waardeloze dienstverlening. Iemand al eens geprobeerd daar telefonisch binnen te raken bij problemen? Je wordt er van het kastje naar de muur gestuurd, �*ls je al verbinding krijgt...

MOet eens kijken, maar ik denk dat ik alles in (DTV/INternet 25Mbps-1Mbps/telefonie - 100GB datalimiet) een 120 euro de maand betaal. Best te doen dus !

Zeno! 1 november 2009 18:54

Tevreden Telenet-klant (digitale tv - internet - telefonie) :cheer:

Jazeker 1 november 2009 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4417851)

case 1: Je weet dat je pc en je bekabeling goed werken. Je belt. "Ha meneer, we gaan je modem eens testen. Die lijkt goed te werken, meneer. Het zal aan uw kant van de lijn liggen."

case 2: Je weet dat je pc en je bekabeling goed werken. Je trekt de stekker van de modem uit. Je belt. "Ha meneer, we gaan je modem eens testen. Ja, die is inderdaad stuk. Kunnen we een afspraak maken om een technieker langs te sturen?"

Dajjal 1 november 2009 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4418649)
case 1: Je weet dat je pc en je bekabeling goed werken. Je belt. "Ha meneer, we gaan je modem eens testen. Die lijkt goed te werken, meneer. Het zal aan uw kant van de lijn liggen."

case 2: Je weet dat je pc en je bekabeling goed werken. Je trekt de stekker van de modem uit. Je belt. "Ha meneer, we gaan je modem eens testen. Ja, die is inderdaad stuk. Kunnen we een afspraak maken om een technieker langs te sturen?"

Case 3: Je weet waar je mee bezig bent en legt uit aan de drone aan de andere kant van de telefoon wat hij/zij moet doen.

Dit geldt voor om het even welke telecom provider.

Gezond Vlaanderen 1 november 2009 22:50

Dommel ADSL Cityconnect: 11 euro per maand , 35GB pr maand download, 24mbps snelheid (sneller dan telenet!) ik ben een tevreden Dommel klant;-)

Dajjal 1 november 2009 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4419050)
Dommel ADSL Cityconnect: 11 euro per maand , 35GB pr maand download, 24mbps snelheid (sneller dan telenet!) ik ben een tevreden Dommel klant;-)

Niet overal beschikbaar maestro ! Vooral niet in de meer...euh..."landelijke" gemeentes... :-D

Jazeker 1 november 2009 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4419034)
Case 3: Je weet waar je mee bezig bent en legt uit aan de drone aan de andere kant van de telefoon wat hij/zij moet doen.

Dit geldt voor om het even welke telecom provider.

Dat werkt niet tegen autisten.

From_Vlaanderen 1 november 2009 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4419088)
Dat werkt niet tegen autisten.

Die tekenen New York uit hunne kop.

Duvelke 2 november 2009 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4417598)
Zuig me ene!! Vuile hoerezonen, ik hoop dat hier toevallig mensen van jullie kutbedrijven op dit forum zitten en dit lezen en als ge dan ook nog toevallig iets te zeggen hebt daar, voel u dan aangesproken als ik zeg, lek aan mijn zak, blaas me ene en uw moeder...

Trouwens, snul van telenet, als ge meeleest, begin al maar te lachen. Ik ga uit miserie terug heel de shit van belgacom naar telenet switchen, ja eikel (als ge meeleest), de enige reden waarom ik u heb gepakt was de voetbal, egaal, ik kijk toch op café. Constant valt die shit uit, internet en zo, tv... laat me nie lachen, hoe vaak is het al gebeurt dat ik aant zappen ben en bam, geen geluid meer. Enige wa ik kan doen is da belgacom kaske afzette, 10 minuten wachten en met een beetje geluk heb ik terug geluid, mja, dan bolt mn internet weer nie ... enz...

...shit da deed goed

dat is genoteerd

filosoof 2 november 2009 02:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4417598)

...shit da deed goed

Dat gebeurt alleen als de Veiligheid van de Staat even overswitcht naar een andere pc.

Djiezes 2 november 2009 08:13

Al acht jaar teveden Telenet-klant. Nooit problemen gehad eigenlijk...
Ben trouwens Telenet-klant geworden toen ik nog voor de concurrent werkte ;-)

Thanatos 2 november 2009 08:25

Ik betaal 50€ voor onbeperkt internet en onbeperkt telefoneren naar vaste lijn. Dommel.

TV kijken doe ik al lang niet meer, da's iets voor schrale mensen zonder sociaal leven.

Ik begin het kappen op de grote telecombedrijven overigens behoorlijk triest te vinden. Als ge minder wilt betalen dan verandert ge simpelweg van provider ipv te mekkeren op een forum.

Raf 2 november 2009 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thanatos (Bericht 4419280)
Ik betaal 50€ voor onbeperkt internet en onbeperkt telefoneren naar vaste lijn. Dommel.

TV kijken doe ik al lang niet meer, da's iets voor schrale mensen zonder sociaal leven.

Ik begin het kappen op de grote telecombedrijven overigens behoorlijk triest te vinden. Als ge minder wilt betalen dan verandert ge simpelweg van provider ipv te mekkeren op een forum.

Juist ja... "Simpelweg"... Op de boerenbuiten is Dommel niet beschikbaar, beste. Wist je dat dan niet? Hier heeft men de keuze tussen Belgacom en Telenet. That's it.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be