Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Streetrave tegen racisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130663)

An Arkos 2 november 2009 15:57

Streetrave tegen racisme

8-)

Om duidelijk te maken dat wij toch een pakske cooler zijn dan fascisten.

Tamam 2 november 2009 16:02

ik zou gewoon niet ingaan op de provocatie.. dit is wat ze juist willen.

ik ben allesbehalve tegenbetogingen of tegenacties, maar om op de Blandijnberg wat bier te gaan drinken en elkaar wat op te ruien tegen de fascisten die een eindje verderop zijn (en zeker en vast zich voorbereid hebben op geweld, met hun typische vechthandschoentjes, etc), lijkt me een slecht idee dat niet goed kan aflopen.

SDX 2 november 2009 16:09

Laat de kinderen toch spelen - alhoewel - dát wordt de toekomst...dat moet binnen een paar decennia het land gaan leiden - in't buitenland wordt er nog niet hard genoeg gelachen met die zakdoek die zich een 'land' noemt - en zich dan ook nog eens in 2 wil scheuren - werkelijk om je te bescheuren. Racisme - fascisme - ze kennen de werkelijke betekenis ervan niet eens ... :roll:

garfield 2 november 2009 16:54

Allez de linkse en rechtse knokploegen zijn weer van de partij.

PS ik heb deze schending van copyright natuurlijk gemeld aan de eigenaars

HOUZEE ! 2 november 2009 17:04

Ik herken dat figuurtje van ergens. Kan iemand mij vertellen waar het vandaan komt ?

driewerf 2 november 2009 17:13

De Vlaamsnationalistjes vervallen weer in hun Gestapo-verleden.

Txiki 2 november 2009 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4419824)
Laat de kinderen toch spelen - alhoewel - dát wordt de toekomst...dat moet binnen een paar decennia het land gaan leiden - in't buitenland wordt er nog niet hard genoeg gelachen met die zakdoek die zich een 'land' noemt - en zich dan ook nog eens in 2 wil scheuren - werkelijk om je te bescheuren. Racisme - fascisme - ze kennen de werkelijke betekenis ervan niet eens ... :roll:

En jij wel, "expert"? :roll:

HOUZEE ! 2 november 2009 17:20

Gevonden, het is een figuurtje uit Dragon Ball Z. Voor klachten m.b.t. schending van het copyright kunnen de forumleden terecht op http://www.navarre.com/contact.htm . :-) Helaas is mijn Engels te beperkt om een brief te sturen. :-(

Marlboro 2 november 2009 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 4419805)

8-)

Om duidelijk te maken dat wij toch een pakske cooler zijn dan fascisten.

Cooler?We gaan eens zien hoeveel ruiten en wagens je nu zal vernielen bende mongolen.
Staan te roepen van peace en geen geweld en geen haat en ik zwijg nog van al de rest en wat gebeurt er nu telkens;idd,al de zaken die clowns als jullie staan te roepen want roepen is natuurlijk makkelijk die voeren jullie zelf in werkelijkheid uit.
Wereldverbeteraars en marginalen en asocialen.

Woetse 2 november 2009 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarah (Bericht 4419814)
ik zou gewoon niet ingaan op de provocatie.. dit is wat ze juist willen.

ik ben allesbehalve tegenbetogingen of tegenacties, maar om op de Blandijnberg wat bier te gaan drinken en elkaar wat op te ruien tegen de fascisten die een eindje verderop zijn (en zeker en vast zich voorbereid hebben op geweld, met hun typische vechthandschoentjes, etc), lijkt me een slecht idee dat niet goed kan aflopen.

We kunnen toch moeilijk toelaten dat fascisten door de stad betogen. Als we geen tegensignaal geven, dan wilt dat zeggen dat we dat accepteren. En dat doen we niet. We roepen dan ook op voor een vreedzame actie. Dat de kans bestaat dat er hier en daar relletjes zullen plaatsvinden door wat losgeslagen anarchisten (daarmee wil ik niet al de anarchisten beschuldigen ntrlk), dat ga ik niet ontkennen. Maar als we op de Blandijn veel volk krijgen, dan is dat een duidelijk signaal naar de fascisten toe dat ze niet welkom zijn!

SDX 2 november 2009 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4419943)
En jij wel, "expert"? :roll:

Ik 'speel' niet mee - ik schreeuw niet om de haverklap; "fascist hier, racist daar"!

...is toch enkel maar een excuus om te laten zien wie er het hardst kan brullen, wie er het meest kan zuipen en wie er het hardst kan knokken, waarom weten ze dan zelf niet eens meer...

Nestor Burma 2 november 2009 17:53

Txiki 2 november 2009 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woetse (Bericht 4419996)
We kunnen toch moeilijk toelaten dat fascisten door de stad betogen. Als we geen tegensignaal geven, dan wilt dat zeggen dat we dat accepteren. En dat doen we niet. We roepen dan ook op voor een vreedzame actie. Dat de kans bestaat dat er hier en daar relletjes zullen plaatsvinden door wat losgeslagen anarchisten (daarmee wil ik niet al de anarchisten beschuldigen ntrlk), dat ga ik niet ontkennen. Maar als we op de Blandijn veel volk krijgen, dan is dat een duidelijk signaal naar de fascisten toe dat ze niet welkom zijn!

Een tegensignaal kan vele vormen en invullingen krijgen. Kijk, de bedoeling van het N-SA lijkt me heel duidelijk en eenvoudig: jullie uit jullie tent lokken. Jullie mogen dan nog een vreedzame actie voeren, van zodra er ook maar één rel is met "losgeslagen anarchisten" gaat het N-SA over de grond rollen van het lachen.

De enige manier om dat te vermijden, is de "troepen" onder controle houden en helemaal geen aandacht te schenken aan de uitnodiging van het N-SA.

Marlboro 2 november 2009 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woetse (Bericht 4419996)

Wreedzaam bedoel je.
niet welkom?In mij eigen land niet welkom?Tot daar alweer de linkse dictatuur.

Jukes 2 november 2009 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 4419946)
Gevonden, het is een figuurtje uit Dragon Ball Z. Voor klachten m.b.t. schending van het copyright kunnen de forumleden terecht op http://www.navarre.com/contact.htm . :-) Helaas is mijn Engels te beperkt om een brief te sturen. :-(

Het schenden van copyrights is tegenwoordig een echte plaag. Ik moet zelf maandelijks minstens een brief - en dikke factuur - sturen aan onverlaten die mijn creaties misbruiken zonder toelating. Het is en blijft immers ordinaire diefstal. Als dit het niveau van het anarchisme is, dan is het triest gesteld.

Nestor Burma 2 november 2009 18:20

Nestor Burma 2 november 2009 18:23

Nestor Burma 2 november 2009 18:24

Nestor Burma 2 november 2009 18:25

Nestor Burma 2 november 2009 18:26

Betoging eergisteren:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be