![]() |
Moslims willen zelfde als westerlingen
Citaat:
Citaat:
Wie heeft nu de misperceptie? Een wereldwijd bekend onderzoeksbureau als Gallup, dat tienduizenden moslims interviewde in veertig landen, of een paar gefrusteerde 'moslimdeskundigen' als Benno Barnard en Etienne Vermeersch? |
Citaat:
Arabist Jansen: 'Cohen snapt islam niet' http://www.parool.nl/parool/nl/5/POL...lam-niet.dhtml |
Wilip Dephinter en Weert Gilders weten 't toch beter, zeker?:roll:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het zou me lichtelijk verbazen indien zij stonden te juichen bij de conflicten die in hun wereld voortdurend worden uitgevochten. De meeste mensen willen toch maar gewoon een beetje op hun gemak zijn, geld verdienen en wat tijd doorbrengen met de familie. Of bennekik mis? |
Citaat:
"Zij beschouwen democratie en vrijheid als belangrijke verworvenheden en koesteren grote bewondering voor westerse expertise en technologie." Eerder zou dan de nadruk erop liggen dat de islam superieur is aan de Westerse decadentie. |
Citaat:
moslims offeren zonder problemen hun kinderen op voor de strijd, laten hun kleine hummeltjes voorgaan in gebieden waar het geweten is dat er mijnen liggen enz. mij lijkt het niet dat liefde maar eerder haat de rode draad is in hun leven maar hopelijk ben ik mis! |
Citaat:
|
Citaat:
Je vraagt je echt af hoe het komt dat er uberhaupt nog volwassen moslims rondlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Allé, ik wil best aannemen dat jouw onzin het droevige gevolg is van hersenspoeling. |
Citaat:
mijn "onzin" is het droevige gevolg van het feit dat ik mijn ogen niet sluit voor de realiteit. indien jij nu een poging gaat ondernemen om mij er van te overtuigen dat de islam een vredelievende godsdienst is die een aanwinst is voor elke samenleving, doe het dan liever niet...water off a duck's back. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je argumentatie kan zijn dat het onderzoek niet betrouwbaar kan zijn, omdat het hoofd van het onderzoek een hoofddoekje draagt. Dus het is niet een 'echt' onderzoek, maar eigenlijk gemanipuleerde propaganda. |
Citaat:
Ik werk in een Turkse onderneming en weet precies wat zij onder 'democratie' verstaan. En dat is de eerste vraag die moet beantwoord worden. Formeel gezien waren de Sovjet-Unie en de DDR ook 'democratieën'. Enfin, de desinformatie gaat maar door, er is genoeg 'petrogeld' dat niet kan geinvesteerd worden in de opbrengstlanden. |
Citaat:
|
Het is weer eens schoolvakantie :roll:
|
Citaat:
"Zij beschouwen democratie en vrijheid als belangrijke verworvenheden en koesteren grote bewondering voor westerse expertise en technologie." Noch de vroegere DDR-burgers/SU-burgers prefereerden hun eigen systeem, noch doen de burgers in moslimlanden dat. Het is gewoon lastig om systemen te veranderen. Cuba zit ook nog steeds met een achterhaald systeem. Als je aan de Cubanen zou vragen of ze verandering zouden willen, zouden de meesten dat hoogstwaarschijnlijk bevestigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be