Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welk seksbeleid willen de partijen voeren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13069)

heet-manneken 30 april 2004 19:07

Welk soort seksbeleid willen de diverse politieke partijen voeren? Waarom profileert geen enkele politieke partij zich op het onderwerp seks?

Gentenaar 30 april 2004 19:13

8O 12 posts, enkel en alleen over seks 8O

Vind je eigenlijk dat de politiek zich moet bezighouden met seks?

heet-manneken 30 april 2004 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar

Ben jij soms een puriteinse kwezel?

sapere_aude! 30 april 2004 19:16

sommige mensen hebben daarvoor de hulp een beleid nodig ... anderen doen het gewoon :wink:

Bobke 30 april 2004 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken
Welk soort seksbeleid willen de diverse politieke partijen voeren? Waarom profileert geen enkele politieke partij zich op het onderwerp seks?

Erg…. Heel erg.
Als de beleidspartijen zich nu ook al om uw seksleven moeten bekommeren. :cry:

Gentenaar 30 april 2004 19:21

Citaat:

Absoluut!
Dat zie je aan het aureooltje rond mijn ...

laten we deze discussie verderzetten in Koetjes en Kalfjes

Percalion 30 april 2004 20:38

Vivant is voor vrijheid :D

heet-manneken 1 mei 2004 08:29

Citaat:

Citaat:

Absoluut!

Ik wens dat dit topic terug bij Politieke partijen wordt gezet (of eventueel bij maatschappelijke discussies)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil wel degelijk weten wat de partijen zoal te vertellen hebben over seks.

Ik wil mij in elk geval niet de les laten spellen door een communist. De PVDA heeft bij monde van Gentenaar alvast bewezen dat zij op seksueel vlak een oerconservatieve puriteinse partij is.

Vlaanderen Boven 1 mei 2004 09:02

Citaat:

Citaat:

Nee, dat zijn de LSP'ers.

Peter Johan 1 mei 2004 09:33

Citaat:

Citaat:

Absoluut!

Ik wens dat dit topic terug bij Politieke partijen wordt gezet (of eventueel bij maatschappelijke discussies)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil wel degelijk weten wat de partijen zoal te vertellen hebben over seks.

Ik wil mij in elk geval niet de les laten spellen door een communist. De PVDA heeft bij monde van Gentenaar alvast bewezen dat zij op seksueel vlak een oerconservatieve puriteinse partij is.

Als u dat verplaatsen als schokkend ervaart betekent dit veeleer dat u een soort orde van belangrijkheid toekent aan deze of gene forumkatern.
Niets is echter minder waar. Deze bestaat echt enkel en alleen in uw gedachtengang.
Geen enkele topic is voorwerp van misprijzen.
Er bestaat geen pikorde.
Een verplaatsing is geen degradatie.
Als u dat zo aanvoelt, dan is dat op basis van een waardeoordeel volledig op uw conto.

Een politiek forum zoals Politics.be geeft echter reeds enigszins aan welke discussies prioriteit krijgen: politieke. Dit houdt geenszins een (onder)waardering t.o.v. andere themata in.
Een soort groepering en onderverdeling lijkt me gewoon praktisch voor vluchtige bezoekers.
Het sexleven lijkt me dus niet dadelijk te vallen onder problemen van bestuurlijke aard. Wees blij dat de politiek zich daar hoe langer hoe minder mee bemoeit. :wink:

Bovendien begeeft u zich op glad ijs, daar u zich bij deelname aan dit forum bereid verklaarde met de beleidslijn om geen sexueel geörienteerde teksten te plaatsen.
We willen daar uiteraard breed in zijn, en daarom is er zelfs een
Koetjes&Kalfjes-topic waar de teugels toch vrij los gelaten worden.
De forumsessies daarentegen, wensen we vrij te houden van twijfelachtige en minder relevante topics.
Zo u persé de visie op het intieme leven van onze geïnviteerde politici wenst te vernemen, dan staat het u vrij om uw verzoek per PB aan hen
te richten.

Groeten.
Peter Johan

Herman Desmedt ©HD 1 mei 2004 10:04

Citaat:

Als de partijen zich daar ook gaan mee bezig houden dan moeten ze zich vroeg of laat uitspreken over groepsverkrachtingen en in bepaalde context daarover spreken is racistisch.

Gentenaar 3 mei 2004 15:15

Citaat:

Ik zei het gisteren ook nog op onze wekelijkse partij-orgie: jongens en meisjes, zei ik, wij zijn echt oerconservatief! Ik hoorde enkel instemmend gekreun.
:roll:

Kim 3 mei 2004 15:18

Citaat:

Wel, richt zelf een partij op met als belangrijkste punt:

SEKS! 8)

Ge zou begot nog een hoop stemmen halen denk ik! :D

Spetsnaz 3 mei 2004 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:

SEKS! 8)

Gaat gij daar de lijst van trekken, nee toch zeker ? ;)

Herman Desmedt ©HD 3 mei 2004 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

SEKS! 8)

In Italië hebben ze dat ook al ooit geprobeerd en met een zeker seksess, sorry success.

straddle 3 mei 2004 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz

In Italië hebben ze dat ook al ooit geprobeerd en met een zeker seksess, sorry success.

natuurlijk... want het is populistisch bij uitstek...
moet er een seksbeleid zijn? heb je overal regeltjes voor nodig?
ik word het bovendien grondig beu: je kan geen tijdschrift kopen of programma bekijken of er moet "geluld" worden over het langste orgasme of meest gedurfde standje ... tja.. seks heeft eindelijk de grote massa bereikt.. tijd om dat modeverschijnsel terug anders te gaan bekijken...

Herman Desmedt ©HD 3 mei 2004 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Citaat:

ik word het bovendien grondig beu: je kan geen tijdschrift kopen of programma bekijken of er moet "geluld" worden over het langste orgasme of meest gedurfde standje ... tja.. seks heeft eindelijk de grote massa bereikt.. tijd om dat modeverschijnsel terug anders te gaan bekijken...

Eveneens een preuts-partij oprichten ?

straddle 3 mei 2004 16:29

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door straddle

Eveneens een preuts-partij oprichten ?

bwa neen, ik vind het eerder frustrerend hoe men steeds maar weer over hetzelfde moet lullen... vind ik niks spannends meer aan...

Herman Desmedt ©HD 3 mei 2004 16:37

En een nieuwe naam voor die partij ?

De Seks-Politiekers is wat lang
De Sex-pistols bestaat al. De Sex-Politie ook

Pol & Seks (In navolging van Pol & Soc) ?

Sexisten ?

Seksethiekers ?

straddle 3 mei 2004 16:40

Wie niet aan zijn trekken komt moet er wel veel over lullen... of niet soms?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be