![]() |
Nieuwe verkiezingen: is spa zot geworden?
Dat nieuw groot licht van de spa, diene Krombeen uit Oostende, kan de bal ook aardig misslaan.
Kom, lees het eerst zelf: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091103_009 titel: SP.A suggereert nieuwe verkiezingen samenvatting: Citaat:
Beseft die man niet wat zijn eigen politieke vrienden gestemd hebben in het Vlaams parlement (de Vlaamse rezolusies) ? Beseft die man niet wat het Gronwettelijk Hof (waar ook leden zitten uit zijn politieke familie ..) gezegd heeft ? Of stuurt meneerke aan op ongrondwettelijke verkiezingen, met alle leuke dinges die dat met zich meebrengt ? (voor mij eigenlijk niet gelaten: het brengt de Vlaamse onafhankelijkheid dichterbij, alleen helaas op teveel chaotische wijze naar mijn goesting, maar swat, als het moet dan moet het maar ...) |
Als ze nu verkiezingen moeten organiseren, zijn die niet geldig, (want BHV niet gesplitst ) en ik weet niet of dat wel zo een goed voor de sossen zou zijn...
|
Citaat:
|
Het enige dat dan echt moet is dat CD&V zijn topman voor de derde keer dan vervangt.
|
Citaat:
|
Wat is er mis met nieuwe verkiezingen voor het federale parlement? 8-)
|
Geldig !!!
Citaat:
Telkens heeft de regering ze geldig verklaard. De regering heeft in dit soort zaken ALTIJD het laatste woord. Onthou dat... :-P |
Vorige week was het: "ALS Balkenende..."
Deze week is het "ALS Van Rompuy..." Volgende week.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We denken hetzelfde. Miss dat ze wel allebei vertrekken..:roll: VLaanderen en Nederland zijn broer en zus uit één gezin: de Nederlanden. Tijd dat vlaanderen uit de ban van de boze francofone stiefmoeder lostrekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be