![]() |
Jean-Luc ziet het niet meer zitten.
Ik ook niet!
Hij stelt voor zoals in Nederland dat iedereen langer moet gaan werken. Ik stel voor dat hij dat helft van zijn wedde in de pot stopt van onze sociale zekerheid. Ik stel voor dat hij de bonussen bij Dexia voldoende beperkt en het overschot in de pot stopt van onze sociale zekerheid. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jean Luc met pensioen - nu ! (onverwijld)
|
Citaat:
Maar ja, het is intussen toch onze bank he. Zonder onze centen kon Jean-Luc thuis zijn hanen tellen om uit de verveling te geraken. Weet ge wat mijn punt is? Maar dat weet iedereen hier ook wel: het zijn steeds dezelfde die het gelag moeten betalen he. En daar wordt NIKS TEGEN gedaan he, om groen haren van te krijgen. |
Citaat:
|
Mensen worden steeds ouder, dus is het logisch dat ze ook langer blijven werken.
Deze maatregel dus ook in België ingang vinden hoor, naar goede gewoonte weliswaar met enkele jaren vertraging op Nederland. |
Citaat:
Doen alsof gaat niet veel veranderen denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
De Walen kunnen nog op de kap van de Vlamingen leven. Maar nu dit ook een economisch kerkhof dreigt te worden, vraag ik mij toch af, wie Belgie gaat onderhouden ? |
Wat ziet Jean-Luc niet meer zitten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is maar één van de maatregelen die kaderen in een groter geheel. Er moet ook een beter activeringbeleid gevoerd worden; de activiteitsgraad in België is veel te laag.
|
Citaat:
En al wat logisch is, is daarom nog niet juist. Mensen mogen dus niet langer genieten van hun pensioen? Of toch? Maar dan niet op jouw kosten? Je zou die ouderen ook kunnen afschieten he, dan ben je er helemaal van af. Maar ja daarom waren de liberalen zo snel om die euthanasie goed te keuren. Niet dat ik er tegen ben maar wel met een andere visie en puur menselijk. |
Citaat:
De lage echelons die altijd spitsroede moeten lopen en hoge die steeds zeggen wat moet gebeuren en die profiteren van het systeem en de maatschappij dat het niet meer net is. |
rechthouden...
Citaat:
Dan misschien de keuze laten: langer werken (met enkele voordelen) of op 65 met pensioen 8O |
Citaat:
|
ik zie jean-luc niet meer zitten
|
Citaat:
Weer zo’n linkse gedachte. Als JLD op jaarbasis 1.000.000 € verdient en we die afnemen om in de “sociale pot” te stoppen. Dan is er voor elke Belg 0.1 € extra. Wauuuuuuw. Als men op jaarbasis 50.000 asielzoekers gezinnen geen 1.500€ meer betaald om in de sociale hangmat te liggen is dit 50.000 x 1.500 € = 75.0000.000€ Ik zal wel onverdraagzaam zijn zeker? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be