![]() |
Dit is mijn laatste posting. Vaarwel
Er is weer een nieuwe dispensor van parasitaire stigma's ontstaan op forum, en wel onder de vorm van de blootgatterige RAF
Citaat:
Vier jaar lang lag ik onder het spervuur van een andere dispensor van parasitaire stigma's, CHIPIE, die uiteindelijk wél gebanned is. Ik heb geen zin dit nog eens vier jaar te ondergaan. Dit is mijn laatste posting. Vaarwel |
Overigens ben ik helemaal niet t e tam om te werken.;-)
|
Dat is dan gebrabbel van het bigotte gastje dat zich de hele tijd onledig houdt met het corrigeren van mijn schrijffouten ...
|
Uw laatste post met hoeveel "comebacks"?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een prulbericht. Geen statement, geen warme afscheidswoorden? |
Citaat:
|
He'll be back.
Hij is verslaafd aan aandacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eno2, ik begrijp niet dat ge u zo door één enkele oninteressante mens kunt laten tegenhouden. Rafs posts hebben bijna even weinig inhoud als die van mij, een normale mens negeert hem en mij dan ook straal.
Het is vreemd om te zien dat ge die ene persoon die ge niet graag hebt, belangrijker maakt dan alle anderen (die ge misschien ook niet graag hebt, maar die wel manieren (en dus een goede opvoeding) hebben) op dit forum. |
Maak misschien een draad met de laatste woorden van al dan niet bekende forummers. Daar zullen zeker pareltjes tussen zitten.
In K&K natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja ... niet dat ik er zo voor ben maar in geval van een stalker aan mijn adres op dit forum (wat Eno beweert van Raf dus) had ik toch het negeerknopke overwogen.
|
Het is voor je eigen goed, nu kan je wat meer tijd steken met orde op zaken te stellen in je miezerige leven.
Gun jezelf maximum nog 1 week vol zelfmedelijden en zelfbeklag. En dan: AAN DE SLAG!!! |
Ik hou het hier af en toe ook voor bekeken, wegens gebrek aan tijd of goesting. Maar als ik ermee stop heb ik geen behoefte om dat met veel omhaal aan te kondigen. Zo belangrijk is dit ook weer niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be