![]() |
Ik heb gelijk.
De essentie van elke topic samengebundeld in 1 draad.
Hier gaat het er gewoon om dat je met man en macht je gelijk verdedigt. Speelt geen rol waar het over gaat, je hebt gelijk en dat geef je niet af. Zoals in ongeveer alle topics hier in het politieke gedeelte met dit verschil dat het onderwerp hier niets terzake doet. (Dat doet het in feite in de politieke forums ook al niet, ma soit). Ik heb dus gelijk. En jullie niet. Voila. |
Citaat:
|
Citaat:
Jou redenering klopt niet. Als jij het eens bent met mijn verklaring wil dat zeggen dat je ongelijk hebt. Ik zeg immers; Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zeg dat gij gelijk hebt dat gij gelijk hebt, heb ik ook gelijk :cheer:
|
Citaat:
Dat kan dus niet eh. Ik heb dus nog altijd gelijk. En dat zal niet veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen vrouwen hebben altijd gelijk :|
|
Citaat:
Ik toets 'em met mezelf en wat blijkt? Ik ben het eens met de eerste, ik treed die bij en geef die gelijk maar toch heb ik zelf gelijk want ik ben namelijk die eerste. Jij hebt dus geen gelijk. Ik wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat telt dus niet. Vrouwen mogen vanzelfsprekend niet meedoen aan een discussie over gelijk. Das alsof je kangoeroes zou toelaten voor het WK verspringen. |
Citaat:
Ik bewijs ermee dat jij ongelijk hebt. Jou theorie klopt niet. Kraakhelder weerlegd overigens. Jij komt met een algemene theorie, ik toets die theorie aan de eerste de beste persoon die ik tegenkom en uw theorie maakt al water. Wat zeg ik, hij zinkt gewoonweg. Neenee, ik heb gelijk. |
:cheer: PBL-RKT :cheer: heeft ook altijd gelijk en is geen nochtans geen vrouw 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie wilt er nu altijd gelijk hebben??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be