![]() |
De Blokkertjes zijn sterk in het beoordelen van de prestaties van de mensen van andere partijen..., maar als het over hun eigen partij gaat.
Het is al van woensdag (nacht van dinsdag op woensdag eigenlijk); dat Hans hier nog iets gepost heeft op het forum..... Raar dat er daar dan niets op gezegd wordt, moest het iemand anders geweest zijn werd hier al moord en brand geschreeuwd. |
Spreekverbod van de partij ?????
Misschien moeten de forumgoden eens informeren |
Citaat:
|
Citaat:
Stevaert haald met moeite 20 berichtjes op een week tijd. |
NAar mijn weten heeft hij maar 23 berichten.... en ik dacht het dat je zou beginnen over De Gucht, kwestie van niets te moeten zeggen hé erover. En wat De Gucht betreft, ik ben de eerste om toe te geven dat ik daar toch wel in ontgoocheld ben; en dat ik hetjammer vind dat hij zich daarvoor de moeite niet getroost heeft. Wat niet wegneemt dat het weer typisch is van over anderen te beginnen en niet over jullie eigen partij.
|
Ik ben er, hoor. Altijd klaar om België te dienen. :wink:
|
Citaat:
Hans zal gedacht hebben : "Als ik meer antwoorden geef dan Steve is het goed." |
LEes eens héél goed wat ik gelezen heb, ik begin indd over een andere partij maar je moet ook héél goed lezen hoe ik die zin verwoord heb!, en dat heeft hier niets te maken met De Gucht; nogmaals ik herhaal het nog eens: ik keur het totaal af dat De Gucht hier geen enkel bericht geplaast heeft! Doet er niet toe dat Hans als sinds woensdag spoorloos is. Zie je maar, al weer direct over De Gucht beginnen om maar niet over Hans te moeten beginnen. Typisch zou ik zeggen.
|
Ik vind 23 antwoorden op drie dagen eigenlijk helemaal niet zo slecht. Da's iets van een acht replieken per dag. De meeste forummers halen dat gemiddelde niet, denk ik...
Akkoord, donderdag en vrijdag blonk hij uit in afwezigheid, maar dat kan zij redenen hebben. Ik vind het belangrijker dat iemand zijn goede wil toont, en probeert te antwoorden op de vragen (ook ambetante !), dan dat hij hier 100 nietszeggende replieken post. Voorbeelden pro : Tinne en Tommelein : hun antwoorden vond ik niet steeds even bevredigend, maar ze deden wel moeite. En dat respecteer ik. Voorbeelden contra : De Gucht (deed niks in dubbel zoveel tijd als de anderen) en Stevaert (20 antwoorden op zorgvuldig geselceteerde vraagjes, waarbij het niveau niet veel hoger kwam dan middelbaar onderwijs- tweede leerjaar). Kortom : kwantiteit is belangrijk, maar kwaliteit ook. Da's het verschil tussen de sessie van Hans en Robert bijvoorbeeld. |
Ik zou het niet weten. Vraag het eens aan hemzelf.
|
Indd maar ik wou gewoonweg eens duidelijk maken dat er nog anderen zijn die ook "een steek" laten vallen.
Sommigen nemen het hier echt serieus op en andere vegen er indd gewoonweg hun laars aan. En nogmaals van De Gucht, ik vind dat enorm spijtig. Soit elk zijn mening hé :wink: En de politici hebben dezer dagen ook wel ander zaken te doen hé; da's wel om naar op te kijken want denk dat hun gezinsleven nu tot na de verkiezingen bijna een nul is... moet niet gemakkelijk zijn. |
Ik blijf het toch eigenaardig vinden dat iemand die zo regelmatig aan zijn week begonnen is, abrupt ermee ophoudt zonder een berichtje te laten aan de forumgoden.
|
Na de 5-dagenweek van Steve Stevaert, voerde Hans Verreyt hier de 3-dagenweek in. Zitten we tegen het einde van de sessies aan 1 dag van antwoorden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be