![]() |
Beste meneer Verreyt,
Wilt u het goede voorbeeld geven en uw inkomen, beroep, kapitaal, bezittingen en dergelijke bekend maken of is het voor u ook taboe ? Het antwoord hierop is nee of cijfers en feiten en niet ja maar ! |
Ik zou begot niet weten waarvoor dat nodig is, de heer Verreyt vraagt toch ook niet aan u hoeveel u verdient, er bestaat wel nog zoiets als het recht op privacy, beschermd door artikel 8 van het EVRM en eveneens beschermd door de grondwet. Het is al erg genoeg dat we in een bananenmonarchie leven, maar jij wil er een volledige politiestaat van maken. :roll:
|
och gottekes - consequent blijven hé - als jullie cijfers van anderen moedwillig misbruiken, mogen er toch ook cijfers van het Blok bekend zijn of niet ?
Met plezier zal ik zo snel mogelijk na dhr. Verreyt, mijn loon en bezittingen bekend maken - dan kunnen we eens vergelijken :wink: |
Citaat:
En over Hans Verreyt, ik denk niet dat een 23-jarige al veel kapitaal bij elkaar gespaard kan hebben. Trouwens wie voor het Vlaams Blok gaat werken, zal het zeker niet uit financieel oogpunt doen, daarvoor zit men bij andere partijen veel beter. |
Je kan misschien eens beginnen met zijn profiel te bekijken. Daar vind je alvast wat van het gevraagde materiaal. 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be