![]() |
We fluiten een deun en gaan winkelen.
Ok, goei idee.
Maar welke deun? Welk zijn de meest geschikte nummers (of minst geschikte, die daardoor plots weer heel geschikt worden) om ten gehore te brengen als je bij de bakker, de beenhouwer, de schoenmaker, de bank, de krantenwinkel enzovoort binnenstapt? Ik denk bv. aan het wel heel voorspelbare "Meat is murder" van The Smiths als je bij de slager binnenwandelt. Nog zo'n winkelhits? |
Citaat:
|
Klein, klein kleuterke wat doet gij in mijnen hof ? (Bij de bloemist)
Cigarets and whskey and wild, wild women... (Bij de slijter, cigarettenwinkel..) en hedde ga meubele en hedde ga huisgerief dan meugde ga trouwe me a lief (sen auwen zot) .. In een meubelzaak of IKEA Charel ik em oe kat gezien.. (op de vogelenmarkt -vogetjesmarkt voor onze noorderburen) We gonna shake, rattle and roll.. Op een NSV/Antifascistisch front confrontatie of bij een modale hooliganbijeenkomst naar aanleiding van een "belangrijke" match... bij die gelegenheden ook populair : "Twist and shout" In het bejaardenhome : "Sex and drugs and rock and roll..." Bij de opening van het parlementair jaar : "You're just a brick in the wall" genoeg voor nu, tot later (misschien) |
Citaat:
|
Citaat:
|
popcorn bij de begrafenisondernemer
|
boecht van dun aldi en gij zaa precies een kas van den ikea van cpx
|
Persoonlijk kom ik altijd in een winkel binnen met de carmina burana o fortuna van Orff. Kwestie van meteen de juiste toon te zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
LA woman van The Doors.
dat deeltje van "got to keep on rising" Eigenlijk hebben die allemaal toffe deuntjes. :cheer: |
Citaat:
|
Ik zou spontaan "Drug Me" van Sepultura zingen in de apotheek
|
Bij zo'n Fastfood: Bathory , a fine dayto die :oops:
http://www.dailymotion.com/video/xaf...y-to-die_music Kan ook , You Suffer :-D http://www.dailymotion.com/video/xxu...uffer-live_fun |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be