Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kwaliteit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130865)

Basy Lys 6 november 2009 18:17

Kwaliteit

Op De Standaard loopt nog steeds een discussie over de kwaliteit van lezersreacties:
http://www.standaard.be/meningen/for...orumId=1246087

Stoort u zich aan de kwaliteit van lezersreacties?

dinsdag 27 oktober 2009, 21u59
Lezeres An Ansoms van de Universiteit Antwerpen is ongelukkig met het niveau van online discussiefora in Vlaanderen. En met name dat van De Standaard Online. Stoort u zich aan de kwaliteit van de reacties? En hoe zou u de reacties naar een hoger niveau tillen?
Bestaat er ook op het politics.be- forum een probleem met de kwaliteit van de lezersbijdragen?

Dronkoers 6 november 2009 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 4426683)
Op De Standaard loopt nog steeds een discussie over de kwaliteit van lezersreacties:
http://www.standaard.be/meningen/for...orumId=1246087

Stoort u zich aan de kwaliteit van lezersreacties?

dinsdag 27 oktober 2009, 21u59
Lezeres An Ansoms van de Universiteit Antwerpen is ongelukkig met het niveau van online discussiefora in Vlaanderen. En met name dat van De Standaard Online. Stoort u zich aan de kwaliteit van de reacties? En hoe zou u de reacties naar een hoger niveau tillen?
Bestaat er ook op het politics.be- forum een probleem met de kwaliteit van de lezersbijdragen?

...er zijn toch mensen die daar al jaren over klagen... en toch blijven komen ;-)

Maximus Aurelius 6 november 2009 23:04

wie leest er dat nu?? serieus, get a life!

Cisalpina 7 november 2009 09:28

Sinds 22 februari 2008 is het niveau hier alleszins ferm gezakt, vind ik. Omgekeerd evenredig met de zeespiegel, zou ik zeggen.

Maar ja, het verschil is dat DS beweert een kwaliteitskrant te zijn, maar hier staat nergens dat p.be een kwaliteitsforum beweert te zijn.

Dronkoers 7 november 2009 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4427534)
Sinds 22 februari 2008 is het niveau hier alleszins ferm gezakt, vind ik. Omgekeerd evenredig met de zeespiegel, zou ik zeggen.

Maar ja, het verschil is dat DS beweert een kwaliteitskrant te zijn, maar hier staat nergens dat p.be een kwaliteitsforum beweert te zijn.

Ik vind dat de "kwaliteit" eigenlijk te hoog ligt voor k&k: teveel serieuze draden tegenwoordig :-(

Andy 7 november 2009 09:38

Firestone 7 november 2009 09:44

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4427536)
Ik vind dat de "kwaliteit" eigenlijk te hoog ligt voor k&k: teveel serieuze draden tegenwoordig :-(

Lang niet genoeg.

Vind je het niet hemeltergend dat dit artikel over economie geen eigen thread heeft gekregen? :evil:

Citaat:

Retailers said boots were selling especially well. A spokeswoman for J. C. Penney explained that consumers were not sticking with one type of boot for winter but rather creating entire “boot wardrobes,” buying over-the-knee boots, open-toe boots and ankle boots.

Bijlage 58732
Het wordt een leuke winter! (voor sommigen toch :mrgreen:)

Dronkoers 7 november 2009 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andy (Bericht 4427539)

Dronkoers 7 november 2009 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4427540)
Lang niet genoeg.

Vind je het niet hemeltergend dat dit artikel over economie geen eigen thread heeft gekregen? :evil:

Het bewijst enkel dat Amerikanen nog achterlijker zijn dan dat ik kon vermoeden ;-)

Firestone 7 november 2009 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4427545)
Het bewijst enkel dat Amerikanen nog achterlijker zijn dan dat ik kon vermoeden ;-)

De Europeanen dan ook, hoor. ;-)

Je zal in de komende weken en maanden veel van deze "achterlijkheid" op onze straten en pleinen tegenkomen, denk ik. :-)

Dronkoers 7 november 2009 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4427548)

Dat verwonderd mij niet ;-)
Citaat:

Je zal in de komende weken en maanden veel van deze "achterlijkheid" op onze straten en pleinen tegenkomen, denk ik. :-)
't Is erg eh :-( Waar zijn nu die voorvechters van de ballerina's tijdens de winter? :-(

Jedd 7 november 2009 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4427540)

open-toe boots in de winter
die tenenfetisj begint echt uit de hand te lopen :evil:

Zwartengeel 7 november 2009 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4427548)

:cheer:

Zwartengeel 7 november 2009 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4427550)
't Is erg eh :-( Waar zijn nu die voorvechters van de ballerina's tijdens de winter? :-(

* proest *

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be