![]() |
Nieuwe moddraad, ditmaal met mogelijkheid om te stemmen
Daar de vorige draad een beetje verzandde, krijgt u hier de kans om te stemmen. Ik nam iedereen op die zichzelf kandidaat stelde of door een ander naar voren geschoven werd als kandidaat. guerin, die zich later kandidaat af stelde is niet opgenomen in de lijst. Flanelcondoom, gesneuveld op het veld van eer, verkeert evenmin in de mogelijkheid om te modereren. Mijn excuses indien ik iemand over sloeg.
U kan op meerdere kandidaten stemmen. Deze draad blijft open tot een uitslag (bestaande uit een of meerdere mods) duidelijk is. Uw stem is niet openbaar. mvg, Andy |
Iemand moet zich imho wel zelf kandideren. Met geschikt geachte mods die niet willen kom je niet verder.
|
De stemming is vervalst door het feit dat éen der kandidaten ook de stemming publiceerde!Ik vraag de annulering van deze stemming en een nieuwe ronde door een neutraal iemand(geen kandidaat)te starten
|
En dat het zichtbaar is door wie er gestemd wordt, zodat er niet met dubblenicks wordt gewerkt.
|
Citaat:
|
tut tut,juste is juste
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer wordt de stemming gesloten? Anders zitten we hier maar te wachten "till the cows come home", hé
|
Citaat:
|
11 stemmen. De emmer der ontroering vult zich ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb de indruk dat mijn kandidaat het onderspit gaat delven :cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staan wel een negental wachtenden voor de poort... |
Citaat:
|
Door de verkiezing en al te organiseren, gedraagt Andy zich al erg modderig. :-P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be