Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Links (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Nieuwe moddraad, ditmaal met mogelijkheid om te stemmen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=130877)

Andy 7 november 2009 09:22

Nieuwe moddraad, ditmaal met mogelijkheid om te stemmen

Daar de vorige draad een beetje verzandde, krijgt u hier de kans om te stemmen. Ik nam iedereen op die zichzelf kandidaat stelde of door een ander naar voren geschoven werd als kandidaat. guerin, die zich later kandidaat af stelde is niet opgenomen in de lijst. Flanelcondoom, gesneuveld op het veld van eer, verkeert evenmin in de mogelijkheid om te modereren. Mijn excuses indien ik iemand over sloeg.

U kan op meerdere kandidaten stemmen. Deze draad blijft open tot een uitslag (bestaande uit een of meerdere mods) duidelijk is. Uw stem is niet openbaar.

mvg,

Andy

Sjaax 8 november 2009 08:44

Iemand moet zich imho wel zelf kandideren. Met geschikt geachte mods die niet willen kom je niet verder.

guerin 8 november 2009 13:51

De stemming is vervalst door het feit dat éen der kandidaten ook de stemming publiceerde!Ik vraag de annulering van deze stemming en een nieuwe ronde door een neutraal iemand(geen kandidaat)te starten

jamás será vencido 8 november 2009 13:54

En dat het zichtbaar is door wie er gestemd wordt, zodat er niet met dubblenicks wordt gewerkt.

Sjaax 8 november 2009 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 4429732)
De stemming is vervalst door het feit dat éen der kandidaten ook de stemming publiceerde!Ik vraag de annulering van deze stemming en een nieuwe ronde door een neutraal iemand(geen kandidaat)te starten

Niet teveel zeuren. Zo belangrijk is het nu ook weer niet. We kiezen geen president.

guerin 9 november 2009 19:06

tut tut,juste is juste

Jeronimo 9 november 2009 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 4429740)
En dat het zichtbaar is door wie er gestemd wordt, zodat er niet met dubblenicks wordt gewerkt.

Iedereen mag hier niet binnen, dus ik veronderstel dat het aantal dubbelnicks ook wel mee zal vallen. ;-)

Andy 9 november 2009 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 4432354)
tut tut,juste is juste

't Ziet er anders niet naar uit dat dat issue enige praktische consequenties gaat hebben he? 'k Bedoel maar: niet ik maar Praetorian staat aan de leiding, en dat sinds enkele uren na opening van de poll.

Samsa 10 november 2009 09:55

Wanneer wordt de stemming gesloten? Anders zitten we hier maar te wachten "till the cows come home", hé

jamás será vencido 10 november 2009 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4432365)
Iedereen mag hier niet binnen, dus ik veronderstel dat het aantal dubbelnicks ook wel mee zal vallen. ;-)

Pelgrim was niet kieskeurig in wie hij binnenliet.

abou Anis 10 november 2009 12:50

11 stemmen. De emmer der ontroering vult zich ...

Txiki 10 november 2009 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4432365)

Meer nog: het is even simpel te gaan kijken hoeveel leden dit subforum had voor de stemming, en hoeveel erna. Aan de andere kant: wat maakt het uit. Dit subforum heeft gewoon een mod nodig. Zo'n belangrijke functie is dit nu ook weer niet.

Sjaax 10 november 2009 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samsa (Bericht 4433145)
Wanneer wordt de stemming gesloten? Anders zitten we hier maar te wachten "till the cows come home", hé

Oorspronkelijk had ik twee weken voorgesteld. 7 + 14 = 21 nov. Hoewel Andy "vergeten" is een einddatum te prikken, lijkt me die twee weken nog steeds redelijk ruim.

Proletariër 11 november 2009 06:32

ik heb de indruk dat mijn kandidaat het onderspit gaat delven :cry:

guerin 11 november 2009 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andy (Bericht 4432403)
't Ziet er anders niet naar uit dat dat issue enige praktische consequenties gaat hebben he? 'k Bedoel maar: niet ik maar Praetorian staat aan de leiding, en dat sinds enkele uren na opening van de poll.

nu sta je nochtans op kop!

Pelgrim 11 november 2009 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 4433269)
Pelgrim was niet kieskeurig in wie hij binnenliet.

Toch wel, je moest eens weten welke onnozelaars ik de toegang ontzegt heb, of buiten gesmeten. De helft daarvan is ondertussen ook van het forum zelf geband...

Pelgrim 11 november 2009 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4433885)
Meer nog: het is even simpel te gaan kijken hoeveel leden dit subforum had voor de stemming, en hoeveel erna. Aan de andere kant: wat maakt het uit. Dit subforum heeft gewoon een mod nodig. Zo'n belangrijke functie is dit nu ook weer niet.

Dat saldo is exact nul, want ik heb al enkele maanden niemand meer binnen gelaten.

Er staan wel een negental wachtenden voor de poort...

Txiki 11 november 2009 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4435519)
Dat saldo is exact nul, want ik heb al enkele maanden niemand meer binnen gelaten.

Er staan wel een negental wachtenden voor de poort...

Weet ge, Pel, 't is een pak gezever voor een prul...

Kapitein Nemo 11 november 2009 12:55

Door de verkiezing en al te organiseren, gedraagt Andy zich al erg modderig. :-P

Jaani_Dushman 11 november 2009 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 4435181)
ik heb de indruk dat mijn kandidaat het onderspit gaat delven :cry:

Met z'n 4 stemmen, zal het voor Metternich inderdaad moeilijk worden om als eerste te eindigen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be