![]() |
Yanina en Xavier voor 1 jaar geschorst.
Het Vlaamse Doping Tribunaal
heeft driest bureaucratisch uitgehaald. Zij vonden iets fouts in hun whereabouts. Da's érger dan wat coke en een naald ! ![]() Bart Meganck for president ! |
Hun gedrag bleef niet binnen de perken,
enzo moesten ze terug gaan werken. :) |
Wie is er hier allemaal voorstander van nultollerantie?
|
daar is al nen draad over bij Samenleving ofzoiets.
|
Citaat:
|
Er is inderdaad weinig te nuanceren aan nultolerantie. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de voorstanders ervan.
Nultolerantie is immers nultolerantie, en geen nul-komma-iets-tolerantie. |
Fascisten
|
Citaat:
Er is altijd nog wel een verschil tussen de letter van de wet en de geest van de wet . Reglement is reglement klinkt een beetje zoals Befehl ist Befehl . Hou ik niet van . |
Ik wel. Ik vind het immers zeer gevaarlijk wanneer men de geest van de wet begint te interpreteren... dat leidt immers tot een law for the rich and a law for the poor... dan pas creeer je ongelijke behandeling. Trouwens, volgens het Grondwettelijk Hof is de geest van de wet steeds ondergeschikt aan de letter van de wet... als je iets anders bedoelde, dan had je dat maar zo in die wet moeten opnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juristen (en hun letter van de wet) hebben elke zin voor gezonde boerenlogica verdrongen. Ik roep dus nogmaals op om hen bij de volgende verkiezingen democratisch zelf te verdringen. |
Citaat:
|
Gezonde boerenlogica is geen bron van wet. Trouwens wat de ene logisch vindt, is dat niet altijd voor een ander. Men heeft duidelijke wetten nodig, ja, en geen wetten die men moet beginnen interpreteren. Want dan beginnen de problemen omdat niet iedereen dezelfde interpretatie aanhoudt... en tot slot, je moet leren leven met de gevolgen van gemaakte keuzes. Daarom vind ik de reactie van Anciaux zo super hypocriet.
|
dura lex sed lex
|
Citaat:
Het is daarom misschien dat ze "vergeten" waren van te laten weten waar ze zaten. Dat is allemaal wel heel gemakkelijk, we zijn niet betrapt. Omdat ze niet gecontrolleerd konden worden ja. Zie naar die Mallise zijn gezicht, het lijkt wel doortrokken van de doping. |
Citaat:
Wat die wassen neus betreft geef ik je gelijk , natuurlijk . |
Nultolerantie tegen gevaarlijke misdadigers, ja.
Niet tegen mensen die een formulier verkeerd invulden. Zoals gezegd, het heeft niets met doping te maken. Een boete ware beter dan een schorsing. |
Citaat:
Nultolerantie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be