Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   DEWINTER belachelijk gemaakt nu op VTM met JO (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13089)

Bloxbuster 30 april 2004 21:22

:lol: :lol: :lol:

Kotsmos 30 april 2004 21:24

Verdomme ja. Is dat zo'n beetje goed, de Vlaamse Kopspijkers? De Nederlandse is alleszins behoorlijk hilarisch. (zij het dan lang niet zo goed als Dat was het nieuws)

Dit hoort trouwens niet echt bij politiek. Te weinig mensen gaan snappen dat Kopspijkers een satirisch programma is. Hell, te weinig mensen gaan snappen wat satire is.

Kristof Miele 30 april 2004 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
:lol: :lol: :lol:

Oh nee, nu ga ik zeker niet meer op het Vlaams Blok stemmen.

Bloxbuster 30 april 2004 21:32

Alle turken naar Marokko , vrije meningsuiting , vreemde vrienden in buitenland, haider , lepen,... :lol: een weergave van de domheid van Dewinter :lol:

Kristof Miele 30 april 2004 21:36

Citaat:

Alle turken naar Marokko , vrije meningsuiting , vreemde vrienden in buitenland, haider , lepen,... :lol: een weergave van de domheid van Dewinter :lol:

Mij valt het vooral op hoe weinig mensen lachen met de dwaze moppen die er over De Winter worden gemaakt.

Kotsmos 30 april 2004 21:39

Wat uiteraard niet wil zeggen dat ze niet grappig zijn.

Kristof Miele 30 april 2004 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Wat uiteraard niet wil zeggen dat ze niet grappig zijn.

Humor is natuurlijk een subjectief iets. Maar mijns inziens waren de grappen over De Winter net iets te voorspelbaar. Maakt eigenlijk niets uit.

athena 30 april 2004 21:58

Trouwens altijd alleen maar grapjes over De Winter bv. nooit over Annemans of Vanhecke, die linksen met een misplaatste personencultus toch. :roll:

Bloxbuster 30 april 2004 21:59

DEWINTER ZIJN jodenneus gezien :lol:

athena 30 april 2004 22:01

Citaat:

jodenneus? Volgens mij hanteert u nu een racistische uitdrukking of toch op zijn minst een denigrerende uitdrukking tov de joodse medemensen.

Kotsmos 30 april 2004 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Trouwens altijd alleen maar grapjes over De Winter bv. nooit over Annemans of Vanhecke, die linksen met een misplaatste personencultus toch. :roll:

Dewinter leent zich gewoon makkelijker tot grapjes. En ik denk dat zijn bekendheid ook een stuk hoger ligt dan die van Annemans en Vanhecke.

Bloxbuster 30 april 2004 22:05

Citaat:

Citaat:

jodenneus? Volgens mij hanteert u nu een racistische uitdrukking of toch op zijn minst een denigrerende uitdrukking tov de joodse medemensen.

is dat zo en dat van die Arabier in jullie blaadjes met grote haakneus :twisted: :arrow:

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=14361

Kristof Miele 30 april 2004 22:07

Citaat:

Citaat:

Dewinter leent zich gewoon makkelijker tot grapjes. En ik denk dat zijn bekendheid ook een stuk hoger ligt dan die van Annemans en Vanhecke.

Neen, De Winter is de grote stemmentrekker. Daarom maakt men hem belachelijk, niet de andere Vlaams Blokmandatarissen.

Kotsmos 30 april 2004 22:08

Citaat:

Citaat:

Dan moeten de Mongolen zowat het meest gedeningreerde volk ter wereld zijn.

numarx 30 april 2004 22:14

Citaat:

Verdomme ja. Is dat zo'n beetje goed, de Vlaamse Kopspijkers? De Nederlandse is alleszins behoorlijk hilarisch. (zij het dan lang niet zo goed als Dat was het nieuws)

De Vlaamse is kut. En nog niet eens grappige kut. Komt nog niet tot aan de enkels van Spijkerman. Maar wel blij dat we dezelfde smaak hebben. En DWHN komt terug vanaf deze week!

De Prof 30 april 2004 22:14

Citaat:

Nee eerder een weergave van een domme kijker als u.
Satire heeft nu eenmaal de bedoeling om iets voortestellen dat de realiteit overtreft.

Anders kan men het niet tot humor-niveau brengen.

Bloxbuster 30 april 2004 22:19

en de slimmen zitten bij het blok zeker :lol: :lol: :lol: we hebben dat kunnen vaststellen op het blokproces toen een VRT journalist hen vraagde voor wat de partij staat.... :lol: :lol: :lol: en de cafelopers op VTM , die mee moeite nog kunnen spreken.... :lol:

athena 30 april 2004 22:21

Citaat:

en de slimmen zitten bij het blok zeker :lol: :lol: :lol: we hebben dat kunnen vaststellen op het blokproces toen een VRT journalist hen vraagde voor wat de partij staat.... :lol: :lol: :lol: en de cafelopers op VTM , die mee moeite nog kunnen spreken.... :lol:

Allemaal beeldvorming, ik was aanwezig met nog ongeveer 30 andere studenten rechten op het Vlaams Blokproces, ik heb mijn zegje niet mogen doen hoor. :roll:

Kotsmos 30 april 2004 22:21

Yeah! Leve Jan-Jaap van der Wal! Die mens gewoon zién bezorgt me al een lachstuip of 3 :)

athena 30 april 2004 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:

De Vlaamse is kut. En nog niet eens grappige kut. Komt nog niet tot aan de enkels van Spijkerman. Maar wel blij dat we dezelfde smaak hebben. En DWHN komt terug vanaf deze week!

Ik vraag mij af of Kaiser even hard zo kunnen lachen met het Nederlandse kopspijkers, ik herinner mij een aflevering waarin Bassie de clown in discussie trad met Abu Jaap Jaap. Mag waarschijnlijk in Vlaanderen niet meer, lachen met Abu Jahjah. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be