Nelle |
11 november 2009 11:47 |
Mijn gedachtengang vanmorgen...
Het is al klaar, misschien moet ik toch wel wakker worden. Brrr...'t is toch maar koud buiten in die koude wereld uit mijn bed. Nu ja, ik moet wel opstaan want ik heb nog veel werk. Goeie vraag, wat ga ik vandaag allemaal doen. Al dat huishoudelijk gedoe, ik heb daar eigenlijk geen zin in maar ja het moet gebeuren he en der komt volk langs en anders denken die dat ik nooit kuis. Soms moet een kuisvrouw toch fijn zijn. Maar voor een kuisvrouw moet dat toch niet leuk zijn, zo een hele dag kuisen en meestal zijn dat dan mensen die het niet zo breed hebben en dan bij al die chique mensen gaan kuisen. Zou dat hun ogen soms uitsteken? Nu ja, X, die kuisvrouw is, doet dat toch graag en ze komt goed overeen met haar "bazen". Grappig dat dat bazen zijn. Kleren. Lap, wat moet ik weer gaan aandoen vandaag. Ik heb nog 3 dingen liggen, 'k zal maar daar tussen kiezen. Soms is kiezen toch moeilijk, maar het is wel verstandiger om in mijn bed te kiezen wat ik ga aandoen dan weet ik direct naar waar ik moet lopen en grijpen als ik uit mijn bed in de grote boze koude wereld kom. Zou ik die onderbroek met bolletjes aandoen of met kant? Pfff...ambetante vragen. Keuze blijft volgens mij toch een van de grootste problemen in de maatschappij. 2 paar kleren hebben zou soms toch gemakkelijk zijn, één om aan te doen en één voor in de was, maar dan krijg je nooit een machine vol en dat is milieuvervuilend om een halve machine te laten draaien. Ik heb gisteren toch bijgeleerd over die reportage van de Berlijnse muur. Zou ik zelf eigenlijk vluchten? Maar ik weet niet hoe het was om in zo'n maatschappij te leven. Voor sommige mensen was het blijkbaar echt wel een hel. Dat je je leven daar voor over hebt. Dan moet je toch wel echt afzien. Zouden de meeste asielzoekers ook zo denken? Oké, nu moet ik echt wel opstaan of ik lig voor de rest van de dag in mijn bed. Ah lap, welke kleren. Oké bolletjes onderbroek en mijn groene rok...één, twee, drie en uit bed...miljaar 't is koud.
|