Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Sommige dubbelnicks... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131082)

Raf 12 november 2009 09:48

Sommige dubbelnicks...

...worden bijzonder snel geband, soms nog vóór ze hun eerste bericht konden schrijven, terwijl anderen - hoewel al dagen geleden gerapporteerd via het driehoekje - toch ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan. Gisteren werd de 25ste dubbelnick van Floppy zowat binnen het uur geband, terwijl de 22ste dubbelnick van Carlgustaaf al gedurende een week ongemoeid werd gelaten.

Kan de moderatie dit fenomeen verklaren?

Raf 12 november 2009 09:51

Ondertussen is hij blijkbaar toch wel weer geband geraakt. Het blijft toch wel wat vreemd dat sommigen binnen het uur geband worden en dat sommigen het een week kunnen uitzingen...

bozoboko 12 november 2009 11:08

En sommigen kunnen alleen maar vals zingen.

bozoboko 12 november 2009 11:09

En sommigen kunnen alleen maar dubbelpostings posten van nicks.

jamás será vencido 12 november 2009 12:19

Ik heb echt medelijden met de moderatie.

backfire 12 november 2009 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4437714)
Ondertussen is hij blijkbaar toch wel weer geband geraakt. Het blijft toch wel wat vreemd dat sommigen binnen het uur geband worden en dat sommigen het een week kunnen uitzingen...

Misschien hebben die mannen geen permanentie, hé. Ofwel werken ze in shiften, waarbij de ene shift maar al te graag meteen op uw talloze ban-aanvragen ingaat, terwijl de andere u gewoon negeert.

Raf 12 november 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4437984)
Misschien hebben die mannen geen permanentie, hé. Ofwel werken ze in shiften, waarbij de ene shift maar al te graag meteen op uw talloze ban-aanvragen ingaat, terwijl de andere u gewoon negeert.

Dat is een mogelijkheid natuurlijk.

maf 12 november 2009 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 4437877)
Ik heb echt medelijden met de moderatie.

Hoeft niet, de meesten verlaten forum zonder geband te hoeven worden.

Rudy 12 november 2009 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4437707)
...worden bijzonder snel geband, soms nog vóór ze hun eerste bericht konden schrijven, terwijl anderen - hoewel al dagen geleden gerapporteerd via het driehoekje - toch ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan. Gisteren werd de 25ste dubbelnick van Floppy zowat binnen het uur geband, terwijl de 22ste dubbelnick van Carlgustaaf al gedurende een week ongemoeid werd gelaten.

Kan de moderatie dit fenomeen verklaren?

Dit subforum "suggesties en mededelingen" wordt erger dan de rubriek "koeien, kalveren, en kloterij"

NOEKIE 13 november 2009 10:44

Gestapos mogen die ook worden doorgegeven aan de moderatie? Of hebben die mannen niks anders te doen dan naar de gestapos te luisteren? 8-)

Raf 7 april 2010 10:29

Ik breng dit topic nog eens eventjes onder de aandacht. Ik vestigde enkele weken geleden al de aandacht van de moderatie op het feit dat dezelfde persoon hier opnieuw onder een dubbelnick aanwezig is. Nu al sinds 23 december...

Wordt daar niet meer tegen opgetreden? Het is frappant hoe het telkens weer om dezelfde persoon gaat, die het hier weken, zo niet maanden kan blijven uitzingen...

Anna List 7 april 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4680045)
Ik breng dit topic nog eens eventjes onder de aandacht. Ik vestigde enkele weken geleden al de aandacht van de moderatie op het feit dat dezelfde persoon hier opnieuw onder een dubbelnick aanwezig is. Nu al sinds 23 december...

Wordt daar niet meer tegen opgetreden? Het is frappant hoe het telkens weer om dezelfde persoon gaat, die het hier weken, zo niet maanden kan blijven uitzingen...

volgens mij is er een nieuwe policy :-D

Maximus Aurelius 7 april 2010 10:33

ik heb sterk de indruk dat sommige dubbelnicks (of tripple of quadruple of whatever) zelfs niet geband worden. 8-)

backfire 7 april 2010 10:37

Ik heb hoegenaamd niets tegen dubbelnicks.

den dinges 7 april 2010 14:35

Soms heb ik ook wel eens de indruk dat sommige mensen hier onder meerdere namen berichten zetten. Bewijzen heb ik uiteraard niet, daarom hou ik ook wijselijk mijn bakkes daarover...Ik ken er ook die daaraan een voorbeeld zouden mogen nemen.

Divine 7 april 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4680475)
Bewijzen heb ik uiteraard niet, daarom hou ik ook wijselijk mijn bakkes daarover...

Heel verstandig van je.

den dinges 7 april 2010 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Divine (Bericht 4680557)
Heel verstandig van je.

Spijtig genoeg heeft iedereen niet genoeg verstand daarvoor.

Europahater 8 april 2010 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4437714)

Hangt ervan af wanneer ze online komen. Zeikstraal,s dubbelnicks worden zoveel mogelijk geband maar twee uur later staat hij al met een nieuwe klaar.

Hertog van Gelre 9 april 2010 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius (Bericht 4680048)
ik heb sterk de indruk dat sommige dubbelnicks (of tripple of quadruple of whatever) zelfs niet geband worden. 8-)

Je mag dubbelnicks hebben, je mag ze alleen niet gebruiken om een ban te omzeilen.

den dinges 9 april 2010 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 4683126)
Je mag dubbelnicks hebben, je mag ze alleen niet gebruiken om een ban te omzeilen.

Waar is dat goed voor ? Voor mensen met verschillende persoonlijkheden ? Om jezelf gelijk te geven ? Wat ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be