![]() |
Sommige dubbelnicks...
...worden bijzonder snel geband, soms nog vóór ze hun eerste bericht konden schrijven, terwijl anderen - hoewel al dagen geleden gerapporteerd via het driehoekje - toch ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan. Gisteren werd de 25ste dubbelnick van Floppy zowat binnen het uur geband, terwijl de 22ste dubbelnick van Carlgustaaf al gedurende een week ongemoeid werd gelaten.
Kan de moderatie dit fenomeen verklaren? |
Ondertussen is hij blijkbaar toch wel weer geband geraakt. Het blijft toch wel wat vreemd dat sommigen binnen het uur geband worden en dat sommigen het een week kunnen uitzingen...
|
En sommigen kunnen alleen maar vals zingen.
|
En sommigen kunnen alleen maar dubbelpostings posten van nicks.
|
Ik heb echt medelijden met de moderatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gestapos mogen die ook worden doorgegeven aan de moderatie? Of hebben die mannen niks anders te doen dan naar de gestapos te luisteren? 8-)
|
Ik breng dit topic nog eens eventjes onder de aandacht. Ik vestigde enkele weken geleden al de aandacht van de moderatie op het feit dat dezelfde persoon hier opnieuw onder een dubbelnick aanwezig is. Nu al sinds 23 december...
Wordt daar niet meer tegen opgetreden? Het is frappant hoe het telkens weer om dezelfde persoon gaat, die het hier weken, zo niet maanden kan blijven uitzingen... |
Citaat:
|
ik heb sterk de indruk dat sommige dubbelnicks (of tripple of quadruple of whatever) zelfs niet geband worden. 8-)
|
Ik heb hoegenaamd niets tegen dubbelnicks.
|
Soms heb ik ook wel eens de indruk dat sommige mensen hier onder meerdere namen berichten zetten. Bewijzen heb ik uiteraard niet, daarom hou ik ook wijselijk mijn bakkes daarover...Ik ken er ook die daaraan een voorbeeld zouden mogen nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be