![]() |
Turk in Mercedes S-klasse
http://www.youtube.com/watch?v=7h4QuBxL_oA
Filmpje uit het programma "Wegmisbruikers". Een Turk wordt gepakt met 170 km/u en gaat volledig door het lint... Enkele van zijn uitspraken tegen de politie (en de cameracrew): Citaat:
Maar zijn meest opvallende uitspraken: Citaat:
Het is wel duidelijk wie de echte racisten zijn. Het verbaast me ook dat iemand ongestraft zo kan tekeergaan tegen de politie... Misschien moeten we meneer aanraden om te verhuizen naar Amerika. Daar had hij al lang een tazer in zijn nek gekregen, als het al geen pepperspray is. Let ook goed op hoe de vrouw met hoofddoek constant in haar taaltje tussenbeide wil komen, waarop haar echtgenoot ze telkens "subtiel" wegduwt. Typerend, die minachtende houding naar de vrouw toe in de islam. Deze Turk verblijft inmiddels al 30 (!) jaar in Nederland. Om dan nog zo tegenover een land als Nederland te staan... Het ultieme failliet van de multikul. |
Citaat:
(Haalt het ongetwijfeld van een uurtje hammam.) |
Citaat:
Dat hoeft niet enkel in de ogen en in de buurt van de neus / mond. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon een vent met een Mercedes die te snel rijdt en kwaad wordt omdat hij zijn rijbewijs kwijt is...Meer dan enkele kwade woorden uiten deed hij niet. Niet de moeite, er een topic over te openen. Zeker niet de moeite, er algemene conclusies uit te trekken over wie of wat dan ook. |
Citaat:
Citaat:
Bart Debie zou er op geklopt hebben tot hij niet meer bewoog. |
oh my.
goeie zelfbeheersing van die flik trouwens. |
Citaat:
|
|
Een turk rijdt verkeerd wat eigenlijk normaal is en altijd gebeurt, praat onvriendelijk tegen de politie wat eigenlijk vaak door iedereen gebeurd, dus dit is het ultieme failliet van de multikul.
Heeft iemand dat gehoord? Het ultieme failliet van de multikul. Europa is multikul. Ik zie dat u er niet tegen komt, maar Europa is multikul. Ik begrijp uw superiorieteisgevoel maar Europa �*s multikul. Europa is multipolitiek. Europa is multilinugua. Europa is multi-etnisch. Europa is multi-intellectueel. Ik heb het door dat het moelijk is om te aanvaarden maar Europa is multireligieus. Springen of zat drinken, legt u daar maar neer bij .. |
Citaat:
|
Nog tot kortgeleden vernamen wij van chauffeurs in "dikke bakken" die de politieagenten bedreigen met "ik ken mensen",en "uw chef zal niet blij zijn"..
Laat het er ons maar op houden dat je een tamelijk grote kans hebt arrogante etterbakken tegen te komen in beemees en mercs :oops: |
Typisch. BLEIT BLEIT RACISME RACISME !!! IKKE TURK !!! IKKE 170 MOGEN BOLLEN ! RACIST !
Ze hadden hem mee moeten nemen en de rubberen handschoen moeten bovenhalen. Hij zit in de computer ? Waarschijnlijk eigenaar van een aantal coffeeshops :lol: |
Als de rollen omgekeerd waren (turkse agent-autochtone overtreder) zou ik de reacties wel es willen zien.
|
Citaat:
2) Dat de politie watjes zijn, gewoon belachelijk hoe zij zich laten doen. |
filmpje is ter promotie van de politiediensten,die toch wel zeer professioneel overkwamen dankzij de camera,
turkje anderzijds was niet zo handig met de camera en bevestigde daarbij de al bestaande vooroordelen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof er geen Belgen die in een dikke mercedes rijden niet arrogant zijn.
Dit als bewijs geven van het falen van de multiculturele samenleving is DOM en KORT DOOR DE BOCHT. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be