![]() |
VRT : weeral van dat
VRT: weeral van dat
De “objectieve “ staatszender deed het weer. Er was volgens hun in Gent een “extreem rechtse” betoging met linkse tegen betogers. Indien omgekeerd zou het zijn geweest : een linkse betoging met “extreem rechtse” tegen betogers. VRT noemt bijvoorbeeld VB extreem rechts maar krijgt het niet over de lippen dat groen! en PVDA extreem links is. Welk kleur zou VRT hebben? |
Is daar nu weer een zoveelste nieuw draadje voor nodig ? weten weten het al... de slachtofferrol pakt niet meer ;) hier kan men verder zagen
http://forum.politics.be/showthread.php?t=129508 slotje aub :-) |
Citaat:
|
Sjapoo voor de Gentse sossenburgemeester die volhoudt dat iedereen zijn recht heeft op vrije en zoveel als mogelijk ongestoorde meningsuiting.
Pech voor de eer vredelievende linksen die op die betoging een ferme pad (de zoveelste) in de korf kregen van klein links. (nu eerlijk, als demokratsich flamingant, vind ik ook wel geregeld een pad in mijn korf vanwege ekstreem rechts) (het leven is een soep en wij zijn de ballekes, zegden ze vroeger ...) |
Citaat:
Ik heb heimwee naar het Anders Gaan Leven. |
Citaat:
|
Citaat:
graag een wederdienst: hoe geraak ik ervan af? |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor gehoorgestoorden: hoe geraak ik van die geldklopperij af?
|
Citaat:
Heb trouwens je raad opgevolgd, maar ook zonder resultaat. |
Dat van termont is alweer gieren,wat een blaaskaak is me dat jong?
Deze zegde hij geschrokken was van het aantal arrestaties? Hoezo geschrokken? Dit is hoe het nu juist moet gvdm. |
De zoveelste onnozele draad over die arme zwarte rakkertjes.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al j�*ren geen TV meer. Internet is tien, nee honderd, wat zeg ik, duizend keer beter. En als ge per sé nog eens voor de treurbuis wilt hangen, kunt ge altijd wel terecht bij vrienden die zo zot zijn om nog een TV in huis te houden. Als ge ze op een goeie fles wijn trakteert, krijgt ge misschien zelfs nog eens de afstandsbediening te pakken ;-) |
Zwijgen en betalen.
Hét parool van Vlaanderen. |
Citaat:
Alhoewel ikzelf regelmatig voor de TV vertoef. Maar ik stel vast dat het alsmaar meer gebeurt dat die TV wel op staat maar ik weinig gezien heb omdat het op internet interessanter was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be