![]() |
Waarom worden gsm-masten gecamoufleerd?
2 Bijlage(n)
Vlaams minister van Leefmilieu Joke Schauvliege wil iets doen aan gsm-masten op scholen en rusthuizen. Ze wil niet dat kinderen en ouderen aan stralingrisico's worden blootgesteld. Of dat stralingsrisico er nu bestaat of niet woedt nog een hele discussie, maar blijkbaar hebben de operatoren van gsm-netten er zelf toch niet zo'n goed oog in. Waarom verbergen ze anders al jaren gsm-masten op of vlakbij rusthuizen in polyester kokers, die er uitzien als 'doodgewone' schouwen?
|
Esthetische redenen, ...
Veiligheids redenen, het is niet zo slim om uw infrastructuur open en bloot op te stellen, in een mast zie ik niet gauw iemand inklimmen, op een dak kan je echter makkelijk op en op uw gemakske "werken" als je iets van zin bent. Mijn schotel staat ook verdekt opgesteld die is van beneden niet te zien, anders gaan de geburen neuten dat er een schotel hangt. |
Citaat:
|
Waarom worden gsm-masten gecamoufleerd?
Om de paranojieden onder ons niet nodeloos op stang te jagen. |
Citaat:
Vergeet niet dat de GSM zelf veel gevaarlijker is dan de mast, toch heeft ieder kind, vanaf dat het kan lopen, een GSM. Een beetje hypocriet niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
GSM afschaffen :cheer:
Pas op: ik zou direct akkoord zijn om terug te keren naar een wereld zonder gsm... |
Wie weet zijn die 'als schouwen gecamoufleerde gsm-masten' wel echte schouwen, vermomd als als schouwen gecamoufleerde gsm-masten. Al die lijken van de NWO-massavernietigingsgriep moeten toch ergens gecremeerd worden.:twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach kom,ze hebben allen een gsm en meer en meer ook wifi in huis enz....
|
Ik ben vergeten waar ik het gelezen heb, maar er is wel de volgende vaststelling:
sedert het ontstaan van radiozend- en ontvangsttoestellen, worden deze gebruikt door een aantal beroepskategorieën, zijnde miltairen, brandweer, polisie. (Ook rood kruis en aanverwanten. Zelfs dinges als veeartsen ..., maar dan niet in dezelfde mate) Deze mensen gebruiken al tamelijk lang vaste installasies, toestellen in auto's en dergelijke, en volledig draagbare toestellen. In "den ouden tijd" waren deze toestellen veel krachtiger, wat betreft opgewekt vermogen. Ze kregen met andere woorden, veel meer straling door hun (kuch) hersenen en hun teelballen. En dan komt het: die gasten worden blijkbaar ook oud. Just gelijk andere mensen. (pech voor de pensioendiensten, maar swat). Zo erg zal het dus wel niet zijn met die gsm's (wie herinnert zich nog de gsm's van de eerste generasie? Bakken die ge nog niet in de grootste sakosj van uw halve trouwboek kreeg, van 8 w geloof ik, nu is dat een half watteke) |
Jukes::
...ongewild en langdurig aan de 2,4 ghz-straling worden blootgesteld. Het effect van die straling is cumulatief. Cumulatief? Is het maximum niveau al bereikt? Ik observeer inderdaad dat het gebruik van die mobieltjes schade aanricht in de hersenen. vooral het spraakcentrum. Een soort kwek-ziekte schijnt men te krijgen. Daardoor gaat men meer mobiel bellen wat de kwekziekte erger maakt enz. Een heilloze weg. guido 007:: Iedereen wil GSMen en SMSen, niemand wil een mast. Er is een oud gezegde: Iedereen wil vlinders, niemand wil rupsen. Ik was er bij betrokken in Nederland toen de eerste GSM antennes uitgezet gingen worden. Het goedkoopste en beste was: kerktorens! Er waren geen steekhoudende religieuze bezwaren. Misschien ook wel omdat er goed betaald werd voor het gebruik van de torens. Maar er waren wel ethische bezwaren. Zo is nog serieus gekeken of de antennes niet als vermomd kruis op Katholieke kerken konden staan. Uiteindelijk zijn ze meestal in de galmgaten gehangen en in een bijpassende kleur geschilderd. De camouflage van antennes nu in Nederland is minimaal. Die aan de zijkant van hoge enigszins historische gebouwen worden op aandringen van de Monumenten Commissie geschilderd in camouflerende kleur |
Citaat:
Ik krijg maandelijks een GSMrekening van 1 �* 2 euro. |
Citaat:
En het is zelfs zo, dat hoe minder masten er in de omgeving zijn, hoe sterker de straling van de GSM is, want je GSM wil ten alle tijde contact zoeken. |
Citaat:
Het oude spreekwoord kan me gestolen worden. Ik stel alleen maar vast dat iedereen een GSM nodig heeft. Ik niet dus. Het is zelfs erger met de hypocrisy, terwijl je in je woning overal perfect een internetkabel kan (laten) aanleggen, kiesen er steeds meer mensen voor om draadloos te internetten, ze kunnen zelfs in het kleinste huisje online blijven. Maar een GSM mast, ho maar. |
Citaat:
|
Citaat:
5w hadden ook de walkie talkies. Heb ze nog liggen zelfs...nieuw en ongebruikt. 40 kanalen...als iemand ze wil kopen? En hoeveel zendamateurs had je niet destijds? Sommigen staken er wel 1000 w achter en konden zenden/ontvangen tot in amerika. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be