![]() |
F. De Winter vandaag op Kanaal Z
Ik heb daarnet FDW gehoord op Kanaal Z en zeg "Bravo Filip". Ik kan mij VB niet voorstellen zonder hem. Polspoel is nog altijd even hatelijk tegenover een Vlaams Belanger als in de tijd op VTM van Polsmoel en Besmet. Maar het positieve aan de uitzending op Kanaal Z is het feit dat Vlaams Belang toch weer eens in de media komt aangezien er blijkbaar ook daar een ondemocratisch cordon ligt rond deze partij.
|
Citaat:
Polspoel is idd nooit neutraal en haat het vb,tis altijd al een boer geweest natuurlijk,dusja,neemt het de mens nie kwalijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het trouwens online te bekijken?
|
|
Bwoafff....Polstoel valt best mee nu hij niet meer onder de VRT-stolp ligt hoor ;-)
Algemeen trouwens vind ik de Kanaal-Z-style politieke gesprekken veel beter,diepgaander.....beschaafder zelfs, dan wat er op de VRT gebeurt.Links of rechts,gelovig of niet,je wordt op kanaal-Z op je waarde gelaten,er hangt geen sfeertje van "beschuldigde sta op",en je wordt niet binnen de 3 zinnen onderbroken.... |
FDW was heel sterk in het interview.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterke fdw gezien. Dat van die grijze plaat vond ik schitterend gevonden haha.Polspoel wilde hem een loer draaien maar kreeg een klets terug haha. |
Pol op zijn Smoel...
|
Filip is (wiskundig én qua persoonlijkheid) de grootste naoorlogse politicus die België heeft gehad.
Daarenboven is Filip misschien (en daar kan men over discussiëren) de grootste die België ooit heeft gehad. |
Citaat:
Ik geloof nooit dat als hij ooit moest minister worden hij zijn beslissingen zou laten afhangen van: "Hoeveel kiezers win en/of verlies ik met deze beslissing", maar wel van het nut van de te nemen beslissing. Helaas wordt België nu geregeerd door mensen die gewoon niemand voor het hoofd willen stoten (geen kiezers verliezen) en daardoor eigenlijk geen beslissingen durven nemen laat staan regeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een feit filip dewinter de enige is die echt durft te zeggen waar het opstaat en zegt zoals het is.
Velen kunnen niet tegen de waarheid niet en zeker al niet degene die liever steeds keer op keer opnieuw blijven minimaliseren en liever snel de andere kant opkijken. fdw is weldegelijk één van de meest onderschatte politici die er is. Ik weet wel velen liever 2 tand hebben en leterme of gennez en ons freyake,dat zegt al heel wat,hoe meer gefoefel,hoe meer we moeten betalen hoe beter want dat zijn de zogezegde goeie niewaar,das de mop van het jaar 2009. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be