Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   B.u.b. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13119)

bozeburger 1 mei 2004 13:33

Bij de volgende verkiezingen kan er gestemd worden op 3 kartels, Groen! en het VB. Voorts zijn er nog partijen, maar die komen niet overal op, soms zelfs helemaal niet. De kiezer kan dus kiezen uit een blauw, rood, oranje, groen en (helaas ook) geel en zwart glas. Of hij kan nonconformistisch stemmen.

Vlaamse Leeuw 1 mei 2004 13:34

Een duidelijk NEEN!

bozeburger 1 mei 2004 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Een duidelijk NEEN!

Dat had ik nog niet gemerkt :wink:

Kim 1 mei 2004 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Een duidelijk NEEN!

Net zoals het bij ons een duidelijk NEEN is op het kartel CD&V-N-Va :wink:

Zeno! 1 mei 2004 13:48

Nooit - jamais - never

Een partij met haatdragende figuren �* la Bruno, Yann en Hans zal nooit mijn stem krijgen.

Kristof Miele 1 mei 2004 14:05

NOOIT!

FallenByTheHand 1 mei 2004 14:06

net zoals beide hierboven vernoemde partijen op mijn eerlijke en welgemeende NEEN! mogen rekenen :mrgreen:

Jozef Ostyn 1 mei 2004 14:07

Nooit van mijn leven!

Patriot! 1 mei 2004 16:24

tuurlek

Tantist 1 mei 2004 18:05

neen - non - no - nein - njet - oxi - nix - nej

Bruno, kijk liever naar je PB in verband met de weddenschap.

Patje 1 mei 2004 20:05

Als ik hier het niveau zie van wat de mensen van BUB hier op het forum posten ??? Neen.

C.V. 1 mei 2004 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patje
Als ik hier het niveau zie van wat de mensen van BUB hier op het forum posten ??? Neen.

Wij verplichten u niet om u te verlagen tot ons niveau. :lol:

Vlaamse Leeuw 1 mei 2004 20:23

Voorlopige tussenstand:

Overweegt u op de B.U.B. te stemmen?
ja 19% [ 5 ]
nee 80% [ 21 ]
weet niet 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 26

Kim 1 mei 2004 20:31

Komaan, denk even aan de colleges van Prof. Thyssen...

Wat zegt nu zo'n poll?

Inderdaad ja, niks.

Patje 1 mei 2004 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C.V.
Citaat:

Wij verplichten u niet om u te verlagen tot ons niveau. :lol:

Alle geluk. :D .
Ge kunt toch niet zeggen dat sommige posts van o.a. Hans 1 van hoog niveau zijn hé.

Kim 1 mei 2004 21:34

Patje,

Mag ik u erop wijzen dat C.V. géén lid is van de BUB. Ook al had hij daarstraks een BUB-avatar, vergis u niet.

Ik spreek me niet uit over de posts van Hans of van eender wie, ik kan enkel voor mezelf spreken. Ik heb respect voor eenieder zijn mening, we leven tenslotte in een democratie, maar verwacht ook dat mijn mening gerespecteerd wordt.

Patje 2 mei 2004 04:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Patje,

Mag ik u erop wijzen dat C.V. géén lid is van de BUB. Ook al had hij daarstraks een BUB-avatar, vergis u niet.

Ik spreek me niet uit over de posts van Hans of van eender wie, ik kan enkel voor mezelf spreken. Ik heb respect voor eenieder zijn mening, we leven tenslotte in een democratie, maar verwacht ook dat mijn mening gerespecteerd wordt.

Kim,

Ik respecteer ieders mening. Ik vind alleen dat de antwoorden van o.a. Hans (blijkbaar voorzitter van BUB) soms van laag niveau zijn (hier gaat het ten slotte over de partij BUB) . Je kunt dit evengoed zeggen van meerder mensen op dit Forum.

Herman Desmedt ©HD 2 mei 2004 04:12

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Patje,

Kim,

Ik respecteer ieders mening. Ik vind alleen dat de antwoorden van o.a. Hans (blijkbaar voorzitter van BUB) soms van laag niveau zijn (hier gaat het ten slotte over de partij BUB) . Je kunt dit evengoed zeggen van meerder mensen op dit Forum.

Hans en sommige andere BUB-ers gaan qua taal tegen Vlaamsgezinden nogal eens over de schreef. Dat is niet de gepaste manier om sympathie te winnen, en dat moeten ze zelf dan ook maar weten.

Bollinasius 2 mei 2004 13:18

ik zal misschien niet op de BUB stemmen maar ze kunnen van mij toch op sympathie rekenen - iets wat VB en Nva zeker niet kunnen !
Als we de interventies vergelijken - tja dan wordt het duidelijk waarom - VB geeft geen oplossingen, nva blijft dezelfde zaag spannen !

Quicky 2 mei 2004 13:27

NEEN, zelfs niet moest het de enige partij zijn waar we op konden stemmen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be