![]() |
Rokers zijn dikke egoisten en onverantwoordelijk
Eindelijk is het zo ver. Binnenkort kunnen ze thuis paffen.
Ik vind rokers niet alleen grote egoïsten omdat ze een ander met hun stank opzadelen, maar ze zijn nog onverantwoordelijk ook. Rook maar lekker mee, niet. Een sigaretje kan toch geen kwaad ? Terwijl er in koeieletters op dat pakje staat dat het dodelijk is. Dat ze zichzelf opzadelen met longkanker tot daar, maar je moet maar eens in een Gents café staan ,waar ze de ene na de andere sigaret zitten op te paffen. En je moet maar eens kijken naar de studenten. Jongens, paffen ! Zelfs als men een informatiecampagne op TV toont, met een long dat men opensnijdt, waar de zwarte gal uitloopt, om te tonen wat een sigaret doet met je longen (laat staan met je hersenen) dan gaat het er bij die verstokte rokers nog niet in. Wel, ik ben blij dat het er komt. Het kanniet vlug genoeg gaan ! De rokers moeten maar thuis paffen en zich verzieken. |
Jij hebt blijkbaar geen tabak nodig om jezelf te verzieken.
|
Neen, je kunt ook het grief vaccin nemen natuurlijk.
Zie mijn andere topic. |
Citaat:
|
Citaat:
Gebeurt weinig, maar ik ben het eens met mijn maat Ijzeren Patron. |
Wie rookt is dom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*steekt een sigaretje op*
|
Ik ben het volledig eens met JurgenD.
Ook al gun ik elkeen het recht op de afbraak van het eigen lichaam. Zolang ze met hun walglijke stank maar uit mijn buurt blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Al eens een lever gezien die ze opensnijden? Blijf gewoon weg van café knul...dan heb je er geen last meer van. |
Taksen op sigaretten brachten in 2009 bijna 2 Miljard euro op. Dat is 2,000,000,000 euro.
Schaf die zooi af, en elke man, vrouw, kind, baby... betaalt 200 euro extra per jaar belasting. Laat de rokers in godsnaam hun peuk. We betalen er genoeg voor. |
Citaat:
Niks aan te doen: café=pinten pakken= is aan toog (of wat anders) plakken= roken=niks aan te doen; ofwel geen café meer!! Ga je dan meteen maar de ganse economie van Midden-Amerika (de sigaren! niet enkel Cuba, ook al die andere Staten) economisch maar plat leggen, en voor wat? Om 1 of 2 jaar langer te leven? En de wereld zien te vergaan omdat je toch maar lekker met je auto naar het rookvrije café komt - auto's: dat moesten ze verbieden-> geen CO² meer! Misschien komt het er ooit van, wat ga je dan zeggen?? |
Citaat:
Dat zijn de best bestede centen ooit. Liever geld aan een rookverbod dan aan asielzoekers of langdurig werklozen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een roker is zeker weten een egoïst.
Anders ga je een openbare omgeving niet verzieken met je rook. Maar om dat nu op te blazen heeft geen enkele zin. Die mensen handelen vanuit hun verslaving. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be