![]() |
"extreem rechtse" Nederlandse talkshowhost weer op TV
Robert Jensen. Als "extreem rechts" betiteld omdat oa Wılders regelmatıg te gast is. En er hard wordt uıtgehaald naar GroenLinksers.
Na een jaar weer terug: Zie hier |
Citaat:
|
na 30 seconden slechte grappen en gemaakte irritantheid had ik er al genoeg van.
wat een dor medialandschap daar in holland. gelukkig kunnen ze daar canvas krijgen. |
Citaat:
|
algemeen stemrecht was bij nader inzien een vergissing
|
jolige kerel, die jensen
|
Extreem-rechts :cheer:
Wilders :cheer: Verschaeve :cheer: |
Ik mis ergens het extreem-rechtse aspect.
|
het extreem rechtse aspect is terug te vinden in het doelpubliek,
populistisch volks in een "dag allemaal" "story" stroming |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterke akteurs, die ene boer die zogezegd nog nooit in een restaurant had geweest, hij vroeg zich af wat voor mes dat was. Een vismes, explikeerde zijn medespeelster. Maar het is bot, je kan er niet mee snijden, zei hij. Zeer sterke akteerprestatie want het leek net echt. |
Citaat:
Zoals alles op TV zal het inderdaad voor een groot deel nep zijn, maar deze cover van een Engels programma is in zoverre echt dat de man die acteert wel een boer is die wel op zoek is naar een geliefde, of in ieder geval de programmaleiding daarvan heeft weten te overtuigen. |
Citaat:
En als dan ook nog eens met enige regelmaat politiek correcte linkse kwebbelkous Femke Halsema met de grond gelijk wordt gemaakt... |
Citaat:
naar kempi luisteren, of voor geert wilders stemmen? |
Citaat:
|
hahaha ik had hier een clipje gevonden, en ik moet zeggen mij hadden ze beed voor heel even.
Ik zou er toch geen ambras mee willen met die bang gang . http://www.youtube.com/watch?v=8AhWBLOU9zI |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
even overschakelen naar dubbelnick eberhard leclerc. op veilig spelen want hij vindt het leuk hier. deze systematische verkrachter van forums moet hier WEG. het hele forum begint naar hem te stinken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be