![]() |
WERELDWIJDE mars!
Ben ik naïef te geloven dat het eerste zaadje misschien op een Belgische politiek forum kon uitkiemen tot een wereldwijde mars?
Waarom komen wij eens niet als wereldvolk (los van ras en religie) op straat op een betere wereld te eisen aan onze regering? Alles op een vredevolle manier, maar met een duidelijke boodschap: HET MOET BETER! Prior: milieu! Is het werkelijk zo naïef van me om hierin een mooi initiatief te zien? Gaan we echt toekijken tot het te laat is, of gaan we eens eindelijk ons gat in ons handen nemen? |
Stop met eisen. Start met werken.
Overheden kunnen alleen versluizen en parasiteren. Verder zijn ze waardeloos. |
Citaat:
|
Citaat:
En 'k weet niet. Herverdeling naar het militair industrieel complex, naar corporate interests, de farmasector, naar mensen die perfect zouden kunnen werken, het uithollen van solidariteit, ... Ieder het zijne, he. |
Citaat:
hoeveel economische systemen heb al aan den lijve ondervonden ? |
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop dat je de werkelijkheid niet als irrelevant onder de mat wil schuiven :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals je weet heb ik heel de wereld gezien de realiteit is dat in sociaal-democratieën de levensstandaard het hoogst ligt ..... |
Citaat:
Et alors? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja :cry: |
Citaat:
In ieder geval: dit gaat, natuurlijk, nergens meer over. Uw observaties zijn, natuurlijk, compleet irrelevant. |
Citaat:
wow... |
Citaat:
'k snap wel dat gij genoeg pretentie hebt om het verschil daartussen niet te begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Weet je wat irrelevant is? Libertariërs. Ga anders nog wat naar het ongetwijfeld vervelende gezwets van onderstaande man luisteren: Bijlage 59477 Bijlage 59478 Zijn ze allemaal even intelligent, die libertariërs? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be