![]() |
Kroes wil een vrouw als EU-president
http://www.rnw.nl/nl/nederlands/arti...n-vrouw-worden
Persoonlijk zie ik liever een man in die positie. Reden is dat ik er van uit ga dat veel van die vrouwen op hoge politieke posities de term "positieve discriminatie" wel zien zitten. |
Kroes zou beter achter het fornuis kruipen en de was en de plas doen.
|
"Ik wil een vrouw als President van Europa zien" en daar plakt ze in gedachten nog bij: "en liever ik dan een ander"
|
Maakt het nu echt wat uit wat je tussen je benen hebt? Competent zijn lijkt me genoeg.
|
Citaat:
Het moet een vrouw zijn, of het nou een goede is of niet. |
Een allochtone islamitische gehandicapte lesbische vrouw ware nog politiek correcter geweest.
|
De eerste president van de Europese Unie moet een man worden, en de eerste Hoge Vertegenwoordiger ook.
De juiste persoon op de juiste plaats is vaak een man. Ik roep dan ook de EU op mannen te benoemen als president en Hoge Vertegenwoordiger. |
Inge Vervotte for president!
Zij is de enige die de wereldwijde kajos efficiënt kan aanpakken. |
Het is natuurlijk wel frappant dat tussen de namen die circuleren voor die post geen enkele naam van een vrouw zit.
|
Citaat:
Trouwens, herinnert zich iemand een artikel uit de Gentenaar vorige maand waarin een vrouwelijke psychologe pleite dat de meeste vrouwen helemaal niet onderdrukt worden, maar gewoon niet genoeg moeite doen om de posities te bereiken die ze willen. Ze beweerde dat veel vrouwen net wel dezelfde kansen krijgen als mannen, maar als het ineens een beetje moeilijk wordt, dat ze niet willen doorzetten tot het punt dat ze willen bereiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang het maar een man is komt alles goed. Want een man is vaak de juiste persoon op de juiste plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Misschien eens meer buitenkomen van tijd tot tijd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be