Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Kroes wil een vrouw als EU-president (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131253)

Nexer 16 november 2009 09:04

Kroes wil een vrouw als EU-president

http://www.rnw.nl/nl/nederlands/arti...n-vrouw-worden

Persoonlijk zie ik liever een man in die positie. Reden is dat ik er van uit ga dat veel van die vrouwen op hoge politieke posities de term "positieve discriminatie" wel zien zitten.

Zeikstraal 16 november 2009 09:10

Kroes zou beter achter het fornuis kruipen en de was en de plas doen.

Nexer 16 november 2009 09:18

"Ik wil een vrouw als President van Europa zien" en daar plakt ze in gedachten nog bij: "en liever ik dan een ander"

Jazeker 16 november 2009 09:18

Maakt het nu echt wat uit wat je tussen je benen hebt? Competent zijn lijkt me genoeg.

Daimanta 16 november 2009 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4445089)
Maakt het nu echt wat uit wat je tussen je benen hebt? Competent zijn lijkt me genoeg.

Volgens mevrouw Kroes gaat dat dus niet op.

Het moet een vrouw zijn, of het nou een goede is of niet.

Dajjal 16 november 2009 10:07

Een allochtone islamitische gehandicapte lesbische vrouw ware nog politiek correcter geweest.

IronChef 16 november 2009 10:12

De eerste president van de Europese Unie moet een man worden, en de eerste Hoge Vertegenwoordiger ook.

De juiste persoon op de juiste plaats is vaak een man. Ik roep dan ook de EU op mannen te benoemen als president en Hoge Vertegenwoordiger.

Cisalpina 16 november 2009 10:53

Inge Vervotte for president!

Zij is de enige die de wereldwijde kajos efficiënt kan aanpakken.

Abraxas 16 november 2009 10:57

Het is natuurlijk wel frappant dat tussen de namen die circuleren voor die post geen enkele naam van een vrouw zit.

Nexer 16 november 2009 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4445135)
Een allochtone islamitische gehandicapte lesbische vrouw ware nog politiek correcter geweest.

+1

Trouwens, herinnert zich iemand een artikel uit de Gentenaar vorige maand waarin een vrouwelijke psychologe pleite dat de meeste vrouwen helemaal niet onderdrukt worden, maar gewoon niet genoeg moeite doen om de posities te bereiken die ze willen. Ze beweerde dat veel vrouwen net wel dezelfde kansen krijgen als mannen, maar als het ineens een beetje moeilijk wordt, dat ze niet willen doorzetten tot het punt dat ze willen bereiken.

Herr Flick 16 november 2009 11:25

Citaat:

Met boerka uiteraard, ;-)

Herr Flick 16 november 2009 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 4445232)
+1

Trouwens, herinnert zich iemand een artikel uit de Gentenaar vorige maand waarin een vrouwelijke psychologe pleite dat de meeste vrouwen helemaal niet onderdrukt worden, maar gewoon niet genoeg moeite doen om de posities te bereiken die ze willen. Ze beweerde dat veel vrouwen net wel dezelfde kansen krijgen als mannen, maar als het ineens een beetje moeilijk wordt, dat ze niet willen doorzetten tot het punt dat ze willen bereiken.

Inderdaad, in de P magazine heeft dat ook gestaan overigens, en ze heeft het ook eens mogen uitleggen bij Phara, ... Hemmerechts was de fiministe van dienst die verontwaardigd uit de hoek moest komen, en feitelijk bewees van de vrouwelijke psychologe bepleite, ...

Sidharta 16 november 2009 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4445140)
De eerste president van de Europese Unie moet een man worden, en de eerste Hoge Vertegenwoordiger ook.

De juiste persoon op de juiste plaats is vaak een man. Ik roep dan ook de EU op mannen te benoemen als president en Hoge Vertegenwoordiger.

Dan wel een echte man met ballen en geen grijze muis.

Sidharta 16 november 2009 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas (Bericht 4445215)
Het is natuurlijk wel frappant dat tussen de namen die circuleren voor die post geen enkele naam van een vrouw zit.

De Letse Vaira Vika-Freiberga circuleert:roll:

IronChef 16 november 2009 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sidharta (Bericht 4445279)

Of de kandidaat capabel is voor de job maakt niet uit.

Zolang het maar een man is komt alles goed.

Want een man is vaak de juiste persoon op de juiste plaats.

Bovenbuur 16 november 2009 12:20

Citaat:

Doe mij maar een duivelsaanbiddende hemafrodiet van gemengde Chinees-Russische afkomst, liefst met een of ander vreemd wereldrecord op de naam om het gehaal af te maken.

Karma 16 november 2009 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 4445232)
+1

Inderdaad ... ze vond dat vrouwen nu eenmaal veel minder ambities hadden dan de mannen. Eigenlijk vond ze zelfs dat mannen het moeilijker hebben dan vrouwen. Ik beweer dat al heel mijn leven.

filosoof 16 november 2009 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4445078)
Kroes zou beter achter het fornuis kruipen en de was en de plas doen.

Ben jij de dubbelnick van Felicien, van Guderian, van Max van Dietsland of van Max4westland?

Karma 16 november 2009 12:34

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sidharta (Bericht 4445279)

Zeikstraal 16 november 2009 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4445335)
Ben jij de dubbelnick van Felicien, van Guderian, van Max van Dietsland of van Max4westland?

Zit je hier al zo lang dat je paranoide begint te worden of bent?
Misschien eens meer buitenkomen van tijd tot tijd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be