Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Tia Hellebout (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131271)

Jazeker 16 november 2009 21:59

Tia Hellebout

"welke rang heeft u nu gekregen?"

"Ridder in de grooterorde van... woehoe... ik weet het eigenlijk niet!"

Welverdiend, schatje.

Zwartengeel 16 november 2009 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4446321)

Welverdiend, schatje.

Ridder? Hoezo? Ik dacht dat ze aan hoogspringen deed in plaats van aan zwaardvechten?

Jazeker 16 november 2009 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4446331)
Ridder? Hoezo? Ik dacht dat ze aan hoogspringen deed in plaats van aan zwaardvechten?

Mijd het nieuws vandaag als je je tv nog een paar jaren wil houden. Ik heb mezelf kunnen inhouden omdat het om mijn computerscherm ging.

Xenophon 16 november 2009 22:21

Ik heb het op het nieuws gezien, ze komt bij de koning met haar kind op de arm en die kleine die moet al direct overgeven, heel de vloer onder.

Het volgende beeld is dan van een paar meter verder getrokken, zij, met de koning aan het praten en haar man, een neger, op zijn handen en knieen de vloer aan het kuisen.

Er zat er daar een slecht karater bij mij die er een opmerking over maakte die ik hier maar niet zal herhalen.

Infowarrior 16 november 2009 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4446321)

Welverdiend, schatje.

Ge kunt misschien beginnen met haar naam correct te schrijven, gefrustreerd kieken.:roll:

Anselmo 16 november 2009 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4446377)
Ik heb het op het nieuws gezien, ze komt bij de koning met haar kind op de arm en die kleine die moet al direct overgeven, heel de vloer onder.

Het volgende beeld is dan van een paar meter verder getrokken, zij, met de koning aan het praten en haar man, een neger, op zijn handen en knieen de vloer aan het kuisen.

Er zat er daar een slecht karater bij mij die er een opmerking over maakte die ik hier maar niet zal herhalen.

Dat was Kim Gevaert en Co.
Daarna kwam Tia.
Hilarisch die beelden en de gezichten van de "prominenten" bij deze lamastreken.

Txiki 16 november 2009 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 4446430)
Ge kunt misschien beginnen met haar naam correct te schrijven, gefrustreerd kieken.:roll:

Wat krijgen we nu? Juicht u lintjes en dergelijke rommel toe?

Garry 17 november 2009 00:09

Citaat:

Laat me raden;
Tof toch, zo een negertje. Eigenlijk zouden we er allemaal zo eentje moeten hebben.

Was dat je gedachtegang misschien?

Garry 17 november 2009 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 4446430)

Zo, die heb ik nog niet gegeten. Zijn die even lekker dan gewone kiekens?

Garry 17 november 2009 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4446630)
Wat krijgen we nu? Juicht u lintjes en dergelijke rommel toe?

Maak me nu niet wijs dat er daar nooit eens een anti koningsgezinde zal tussen zitten die zijn kat stuurt op die uitnodiging. Maar dat zullen ze heel zeker nooit bekend maken.

Txiki 17 november 2009 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4446659)
Maak me nu niet wijs dat er daar nooit eens een anti koningsgezinde zal tussen zitten die zijn kat stuurt op die uitnodiging. Maar dat zullen ze heel zeker nooit bekend maken.

Schrijf ik dat ergens?

Svennies 17 november 2009 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 4446613)
Dat was Kim Gevaert en Co.
Daarna kwam Tia.
Hilarisch die beelden en de gezichten van de "prominenten" bij deze lamastreken.

Mwa, die kleine is alvast géén belgicist,gezien hij moest kotsen bij het aanschouwen van de koninklijke menagerie.....

Dat wordt een échte Vlaming die al heeft gepresteerd waar véél andere vlamingen van dromen.......:lol::lol:;-)

Ge ziet ze ,en ge kotst er gelijk op.....Een standbeeld voor die kleine AUB....

Garry 17 november 2009 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4446674)
Schrijf ik dat ergens?

Nee, dat beweer ik ook niet. Was gewoon bedoeld als," ook ik vind al dat titeltjes uitrijken dikke zever en..." Maar een kinderhand is snel gevuld he? Ik vraag me alleen af, zoals ik zijn er ongetwijfeld nog vele die er zo zullen over denken en nu gaan ze toch niet gaan beweren dat er daarvan geen enkele zijn kat zal sturen. Ik in ieder geval zou ze feestelijk bedanken voor de moeite. Dus, daar van uitgaande, maar daar hoor je nooit iets over. Moet zijn dat ze dat wel degelijk niet aan de grote klok zullen hangen.

daiwa 17 november 2009 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4446680)
Mwa, die kleine is alvast géén belgicist,gezien hij moest kotsen bij het aanschouwen van de koninklijke menagerie.....

Dat wordt een échte Vlaming die al heeft gepresteerd waar véél andere vlamingen van dromen.......:lol::lol:;-)

Ge ziet ze ,en ge kotst er gelijk op.....Een standbeeld voor die kleine AUB....

:lol::lol:

Xenophon 17 november 2009 03:12

Citaat:

Het moet natuurlijk "karakter" zijn.
Citaat:

Garry
Laat me raden;
Tof toch, zo een negertje. Eigenlijk zouden we er allemaal zo eentje moeten hebben.
Was dat je gedachtegang misschien?
Het was iemand die ik ken, het ging niet over mij.

Tejokus 17 november 2009 03:13

Jullie vergeten iets....
Het gaat hier om "verdienstelijke Belgen".

Landgenoten die 40 jaar in de bouw hebben gewerkt zijn dat dus niet he.

van Maerlant 17 november 2009 07:25

Landgenoten die 4 jaar in de loopgraven hebben gevochten wel. Een sportmannetje (of -vrouwtje) NATUURLIJK niet.

Txiki 17 november 2009 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4446686)
Nee, dat beweer ik ook niet. Was gewoon bedoeld als," ook ik vind al dat titeltjes uitrijken dikke zever en..." Maar een kinderhand is snel gevuld he? Ik vraag me alleen af, zoals ik zijn er ongetwijfeld nog vele die er zo zullen over denken en nu gaan ze toch niet gaan beweren dat er daarvan geen enkele zijn kat zal sturen. Ik in ieder geval zou ze feestelijk bedanken voor de moeite. Dus, daar van uitgaande, maar daar hoor je nooit iets over. Moet zijn dat ze dat wel degelijk niet aan de grote klok zullen hangen.

Uiteraard niet. Dat gebeurt allemaal in de prefase in grote stilte.

Txiki 17 november 2009 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 4446778)
Jullie vergeten iets....
Het gaat hier om "verdienstelijke Belgen".

Landgenoten die 40 jaar in de bouw hebben gewerkt zijn dat dus niet he.

Wat hebben die "verdienstelijke Belgen" dan gedaan?

Zwartengeel 17 november 2009 08:04

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4446812)
Wat hebben die "verdienstelijke Belgen" dan gedaan?

Vlaggenfetisjisme.

Bijlage 59514

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be