![]() |
Tia Hellebout
"welke rang heeft u nu gekregen?"
"Ridder in de grooterorde van... woehoe... ik weet het eigenlijk niet!" Welverdiend, schatje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het op het nieuws gezien, ze komt bij de koning met haar kind op de arm en die kleine die moet al direct overgeven, heel de vloer onder.
Het volgende beeld is dan van een paar meter verder getrokken, zij, met de koning aan het praten en haar man, een neger, op zijn handen en knieen de vloer aan het kuisen. Er zat er daar een slecht karater bij mij die er een opmerking over maakte die ik hier maar niet zal herhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna kwam Tia. Hilarisch die beelden en de gezichten van de "prominenten" bij deze lamastreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Tof toch, zo een negertje. Eigenlijk zouden we er allemaal zo eentje moeten hebben. Was dat je gedachtegang misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt een échte Vlaming die al heeft gepresteerd waar véél andere vlamingen van dromen.......:lol::lol:;-) Ge ziet ze ,en ge kotst er gelijk op.....Een standbeeld voor die kleine AUB.... |
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Jullie vergeten iets....
Het gaat hier om "verdienstelijke Belgen". Landgenoten die 40 jaar in de bouw hebben gewerkt zijn dat dus niet he. |
Landgenoten die 4 jaar in de loopgraven hebben gevochten wel. Een sportmannetje (of -vrouwtje) NATUURLIJK niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 59514 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be