Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VB failliet : Erik Arckens verlaat Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131279)

BlueThunder 17 november 2009 09:53

VB failliet : Erik Arckens verlaat Vlaams Belang

Vlaams parlementslid Erik Arckens verlaat Vlaams Belang

* Bron: belga

BRUSSEL - Vlaams parlementslid Erik Arckens verlaat zijn partij Vlaams Belang. Hij wenst hierover geen verdere commentaar te geven.

Weldra meer....
:-)

de ratten verlaten het zinkende schip ...

Zwartengeel 17 november 2009 09:55

Heb je deze keer nergens een mooi gefotoshopt prentje voor bij je openingspost gevonden, Marlientje?

Xenophon 17 november 2009 13:12

Zo'n monster kan niet zwaar genoeg gestraft worden!

FDM 17 november 2009 13:13

arckens , nooit van gehoord

abou Anis 17 november 2009 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 4447179)
arckens , nooit van gehoord

http://www.blokwatch.be/content/view/280/49/lang,nl/

Brugge Veilig en Leefbaar 17 november 2009 13:24

Zal volgens de Blokkers nu wel een héél slechte zijn, een postjespakker en arrivist... :lol:

globalmedia 17 november 2009 13:28

het vlaams belang is al een tijdje uitgedoofd...

De Prof 17 november 2009 14:37

Arckens behoorde tot de radicale vleugel van Vlaams Belang. Hij wou ooit de subsidies intrekken van het Brusselse theater KVS, omdat dat volgens hem te multicultureel en te elitair was.

Door het vertrek van Arckens is Vlaams Belang niet langer de op één na grootste partij in het Vlaams Parlement. Dat is nu Open VLD, dat meteen de grootste oppositiepartij wordt.

VRT.

Weer een reden meer om het VB minder aan bod te laten.
Nu ja, mij kan het niks meer schelen hoe meer de 'lieden' van VB op Pi ( het blok forum) in het zand moeten bijten hoe liever. :D
Owé de persoon die dit gegeven daar durven posten..
Ze zullen in koor gaan klagen bij de moderators...tot blokker Blauwvoet of Dina met de 'hakbijl' toeslaat.

vlijmscherp 17 november 2009 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4447267)
Arckens behoorde tot de radicale vleugel van Vlaams Belang. Hij wou ooit de subsidies intrekken van het Brusselse theater KVS, omdat dat volgens hem te multicultureel en te elitair was.

Door het vertrek van Arckens is Vlaams Belang niet langer de op één na grootste partij in het Vlaams Parlement. Dat is nu Open VLD, dat meteen de grootste oppositiepartij wordt.

VRT.

Nu ja, mij kan het niks meer schelen hoe meer de 'lieden' van VB op Pi ( het blok forum) in het zand moeten bijten hoe liever. :D
Ze zullen in koor gaan klagen bij de moderators...tot blokker Blauwvoet of Dina met de 'hakbijl' toeslaat.

post die Arckens mss op PI?

Bert Deckers 17 november 2009 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4447191)
Zal volgens de Blokkers nu wel een héél slechte zijn, een postjespakker en arrivist... :lol:

Dat denk ik nu eens niet. In uw droomwereld echter zijn alle VB'ers uitschot.

Marlboro 17 november 2009 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4447267)

VRT.

Als men graag wil blijven betalen en meer betalen dan moet je zeker op sp-a,groen,vld,cd&v blijven stemmen.
Als je graag wil blijven betalen aan profiteurs en illegalen die ze hier alweer massaal toelaten en zelfs ocmw geld krijgen.

Ik ken iemand die bij het ocmw ging vragen voor steun en heeft een schop tegen zijn gat gekregen,een vlaming,iemand die hier geboren is,als je dan ziet illegalen hier geld en dergelijke krijgen.........

De Prof 17 november 2009 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4447273)
Als men graag wil blijven betalen en meer betalen dan moet je zeker op sp-a,groen,vld,cd&v blijven stemmen.
Als je graag wil blijven betalen aan profiteurs en illegalen die ze hier alweer massaal toelaten en zelfs ocmw geld krijgen.

Ik ken iemand die bij het ocmw ging vragen voor steun en heeft een schop tegen zijn gat gekregen,een vlaming,iemand die hier geboren is,als je dan ziet illegalen hier geld en dergelijke krijgen.........

Ik weet het men beste.
Maar het VB is nu ook niet de partij die dit gaat oplossen.

Het wordt tijd dat het VB van de kaart geveegd wordt en dat er een aanvaardbare rechtse partij komt, die niet blind "alles of niets" wil.

De Prof 17 november 2009 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4447268)
post die Arckens mss op PI?

Ik weet het niet Vlijmscherp.
Ik mag op Pi niet meer komen, de harde kern heeft mij daar buiten gewerkt.
Of denk jij dat Blauwvoet en Dina niet beïnvloedbaar zijn? :roll:

Marlboro 17 november 2009 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4447281)
Ik weet het men beste.
Maar het VB is nu ook niet de partij die dit gaat oplossen.

Het wordt tijd dat het VB van de kaart geveegd wordt en dat er een aanvaardbare rechtse partij komt, die niet blind "alles of niets" wil.

Haha,een aanvaardbare rechtse partij?Welke dan?:roll:

Voorbeeldje;het vb zegt al minstens 25jaar lang ivm illegalen en dergelijke meer,wat zie je de laatste 10 jaren en zelfs al langer en tot de dag van vandaag;yep,dat ze groot gelijk hebben gekregen.
Al die andere partijen die volgens pietje hier toch o zoveel beter zijn zijn degene die het hier allemaal zover laten komen hebben,die het weggelachen hebben,die zelfs tot nu toe gewoon maar laten begaan enz...
De torenhoge staatsschuld die we hebben,ssstttt,maar daar spreken ze niet over zenne,hoe zou dat alweer komen.
De hoogste belastingsdruk,ssstttt.
Ik kan gerust nog zo een tijdje doorgaan.

Zolang partijen als cd&v,vld,sp-a,groen aan de macht zijn zal er helemaal nikske veranderen.

De Prof 17 november 2009 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4447286)
Haha,een aanvaardbare rechtse partij?Welke dan?:roll:

Voorbeeldje;het vb zegt al minstens 25jaar lang ivm illegalen en dergelijke meer,wat zie je de laatste 10 jaren en zelfs al langer en tot de dag van vandaag;yep,dat ze groot gelijk hebben gekregen.
Al die andere partijen die volgens pietje hier toch o zoveel beter zijn zijn degene die het hier allemaal zover laten komen hebben,die het weggelachen hebben,die zelfs tot nu toe gewoon maar laten begaan enz...
De torenhoge staatsschuld die we hebben,ssstttt,maar daar spreken ze niet over zenne,hoe zou dat alweer komen.
De hoogste belastingsdruk,ssstttt.
Ik kan gerust nog zo een tijdje doorgaan.

Zolang partijen als cd&v,vld,sp-a,groen aan de macht zijn zal er helemaal nikske veranderen.

Mij kan het niet schelen wie of welke rechtse partij het is.
Maar het VB heeft afgedaan.
Het klopt volledig wat je aanhaalt...het VB ZEGT veel.
Maar daar koop je geen brood mee.

Marlboro 17 november 2009 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4447292)
Mij kan het niet schelen wie of welke rechtse partij het is.
Maar het VB heeft afgedaan.
Het klopt volledig wat je aanhaalt...het VB ZEGT veel.
Maar daar koop je geen brood mee.

Zever,het vb heeft helemaal niet afgedaan.
Iedere partij verliest verkiezingen.
Zie de vld en sp-a die tot meermaals toe ondertussen al jarenlang verkiezing na verkiezing verliezen maar het is hier zo democratisch dat die vld die de kiezer heeft afgestraft tot meermaals toe deze terug aan de macht zijn.

Brugge Veilig en Leefbaar 17 november 2009 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 4447269)
Dat denk ik nu eens niet. In uw droomwereld echter zijn alle VB'ers uitschot.

Niet waar Bertje, u droomt... :lol:
Ik heb iets tegen heel valse mensen, zowel linkse (?) als rechtse (?).
En respect heb ik voor gasten met een vaste overtuiging, ook al zijn ze verkeerd bezig. ;-)

De Prof 17 november 2009 15:23

Het VB slaat de nagel dikwijls op de kop. Maar meestal heeft dit een averechts effect.

Waarom dan blijven 'kiezen' voor die partij?

Steve_M 17 november 2009 15:28

Komt er nu binnenkort ook een Schaarbeek Veilig en Leefbaar hier de hele tijd de vuile was over het VB buitenhangen? Ik kijk er al naar uit.

Een tip voor Eric: bij LDD nemen ze echt iedereen aan, dus probeer het daar eens!

De Prof 17 november 2009 15:29

En ja, het VB heeft voor mij afgedaan.
Zolang ze blijven vasthouden aan de "Alles of niets" stelling.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be