Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Indien Turkije zich bij Europa zou vervoegen, zou dit geen nieuwe immigratiegolf van Turken met zich meebrengen, maar net het omgekeerde: een emigratie! De economische toestand zou ginds verbeteren waardoor er meer jobs gecreëerd kunnen worden, zodoende dat de welvaart en het welzijn erop vooruit gaan. Deze evolutie heeft zich ook tussen Tsjechië en Duitsland voorgedaan. Voor de toetreding van Tsjechië woonden er meer Tsjechen in Duitsland dan Duitsers in Tsjechië. Nu wonen er meer Duitsers in Tsjechië, dan Tsjechen in Duitsland!
Het Vlaams Blok zou de toetreding van Turkije dus beter promoten, in plaats van het af te breken.
|
U herhaalt hier iets van horen zeggen, maar kan U dit met cijfers staven?
Want ik geloof daar niet te veel van.
Wanneer daar Duitsers naartoe zijn gegaan, zullen het er wel zijn om fabrieken op te zetten.
Maar allé, ik vraag het mij toch ook af hoe dat mogelijk zou zijn. Dat lid is er vandaag bijgekomen, en hoeps, alle duitsers zijn daar gaan wonen. dat stelt mij toch vragen hoor.
Wanneer het waar zou zijn van deze bewering, dan zijn die Duitsers daar gaan wonen om minder te verdienen dan in Duitsland. Klinkt ook niet al te geloofwaardig he!?
|