![]() |
VB demonstreert tegen Sint.
Citaat:
Het zou de zoveelste voorpost actie kunnen zijn geweest... |
Hebt ge ook een geloofwaardige bron? Want iets zegt mij dat zelfs die van het VB niet zo stom zijn om zich nog zo uit te laten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had niet door dat ik op K&K zat :)
PS 1: En de duidelijke poll was er nog niet PS 2: Ik ben nog vrij nieuw en met wat sommigen hier posten, kunt ge veel verwachten PS3: Komt zodra ik nog een nieuw excuus verzonnen heb |
Weg met de zwarte pieten!
Blanke pieten voor de Sint! En neen, het is geen homo! |
Weg met de sint, weg met die pieten, weg met die schimmel, weg met die commerce, weg met dat verderfelijk speelgoed, weg ermee, weg ermeeeeeee!!!! 8-)
|
:cheer: oxfamchocolade is aan het winnen :cheer:
|
Turk Turk? Omdat de plaats nu op een lapke grond staat dat Turkije heet is hij geen Turk hè? Een Oost-Romein (binnen de Griekse invloedssfeer), dat was hij. Maar soit, Turken hebben wel wat gemixt met verscheidene volkeren.
Maar! dat maakt hem dus mogelijk genetisch verwanter met die hedendaagse Turken! 8O Weg met de Sint! Weg met die potentiële genetische bijdrager aan de bastaard die de moderne Turk uitmaakt! :twisted: Ik zou nog denken dat wij Vlamingen nog het enige rassenzuivere volk zijn. |
Deze afbeelding bewijst het: niet zijn knecht, maar Sinterklaas zelf was zwart!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verschillende bakkers proberen het mysterie van de zwarte sint via geheime symboliek te verspreiden.
![]() |
het is sowieso genen echten, den enigsten echten is Sint-Maarten!
maar dat was ne Fransman, dat mag ook niet van het VB zeker? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook de gelijkenis met Karl Marx zal velen niet zijn ontgaan. Sinterklaas wordt duidelijk door de (s)linkse communisitische meute gebruikt om onze diebare vlaamsche kinderen te indoctrineren met de multiculturele waanzin en socialitische hebzucht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be