Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   VB demonstreert tegen Sint. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131339)

jamás será vencido 18 november 2009 13:25

VB demonstreert tegen Sint.

Citaat:

"Hij blijft een Turk"

Zaterdag arriveerde Sinterklaas onder massale belangstelling in Antwerpen. Maar dat was niet naar ieders zin. Het Vlaams Belang hield een manifestatie tegen de komst van de kindervriend. Het groot aantal Pieten is voor hen een doorn in het oog. Gerolf Annemans: “We hebben hoegenaamd niks tegen de goedheilig man persoonlijk. Maar zie hoeveel knechten hij weer bij heeft: wie controleert hun papieren ? Vorig jaar zijn er zeker 40 ondergedoken in het Afrikaanse milieu.”

Bart De Bie gaat nog een stapje verder. “De Sint is een Turk en bij mijn weten is Turkije tot nader orde nog altijd kandidaat-lidstaat van de EU. Ook hij moet dus de juiste paperassen voorleggen. De burgemeester verwelkomt hem zonder hem te checken. Tja, Janssens is altijd een migrantenvriendje geweest. Laat mij die grijsaard eens ondervragen, hij zou wel wat minder noten op zijn zang hebben”, aldus de ex-politiecommissaris.

Ook Filip Dewinter doet zijn duit in het zakje: “Wie stout is krijgt de roe. Waar halen die moren het recht vandaan om onze kinderen te slaan ? Dat mag weer van de Islam, zeker ? Het enige positieve is dat ze marsepeinen varkentjes uitdelen. Dat mogen de moslims niet eten, want dat is onrein. In elk geval, als ik straks een zwarte op mijn dak hoor, schiet ik hem er af !”
bron: http://www.klinton.be/node/1108

Het zou de zoveelste voorpost actie kunnen zijn geweest...

Bieselke 18 november 2009 13:28

Hebt ge ook een geloofwaardige bron? Want iets zegt mij dat zelfs die van het VB niet zo stom zijn om zich nog zo uit te laten

jamás será vencido 18 november 2009 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bieselke (Bericht 4449050)
Hebt ge ook een geloofwaardige bron? Want iets zegt mij dat zelfs die van het VB niet zo stom zijn om zich nog zo uit te laten

Neen, echt?

vlijmscherp 18 november 2009 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bieselke (Bericht 4449050)

lol

Bieselke 18 november 2009 13:32

Had niet door dat ik op K&K zat :)

PS 1: En de duidelijke poll was er nog niet
PS 2: Ik ben nog vrij nieuw en met wat sommigen hier posten, kunt ge veel verwachten
PS3: Komt zodra ik nog een nieuw excuus verzonnen heb

Xenophon 18 november 2009 13:55

Weg met de zwarte pieten!

Blanke pieten voor de Sint!

En neen, het is geen homo!

Txiki 18 november 2009 13:56

Weg met de sint, weg met die pieten, weg met die schimmel, weg met die commerce, weg met dat verderfelijk speelgoed, weg ermee, weg ermeeeeeee!!!! 8-)

jamás será vencido 18 november 2009 14:00

:cheer: oxfamchocolade is aan het winnen :cheer:

Scarabaeida 18 november 2009 14:05

Turk Turk? Omdat de plaats nu op een lapke grond staat dat Turkije heet is hij geen Turk hè? Een Oost-Romein (binnen de Griekse invloedssfeer), dat was hij. Maar soit, Turken hebben wel wat gemixt met verscheidene volkeren.
Maar! dat maakt hem dus mogelijk genetisch verwanter met die hedendaagse Turken! 8O Weg met de Sint! Weg met die potentiële genetische bijdrager aan de bastaard die de moderne Turk uitmaakt! :twisted:

Ik zou nog denken dat wij Vlamingen nog het enige rassenzuivere volk zijn.

Geert C 18 november 2009 14:09

Deze afbeelding bewijst het: niet zijn knecht, maar Sinterklaas zelf was zwart!

jamás será vencido 18 november 2009 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4449148)

Geert C de dubblenick van Egmond Codfried. Dat had ik niet zien aankomen ;-)

netslet 18 november 2009 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4449148)

Volgens die afbeelding draagt ie ook een sombrero en geen mijter.

Geert C 18 november 2009 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 4449157)
Geert C de dubblenick van Egmond Codfried. Dat had ik niet zien aankomen ;-)

Je zou ervan verschieten hoeveel geheimen over Sint-Nicolaas die de Kerk verborgen wil houden verscholen zitten in die afbeeldingen van hem... Wat zou bijvoorbeeld deze afbeelding ons willen zeggen, wat zou hij hier van zin zijn? :?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4449164)

:-D

jamás será vencido 18 november 2009 14:21

Verschillende bakkers proberen het mysterie van de zwarte sint via geheime symboliek te verspreiden.

vlijmscherp 18 november 2009 14:23

het is sowieso genen echten, den enigsten echten is Sint-Maarten!

maar dat was ne Fransman, dat mag ook niet van het VB zeker? ;-)

Geert C 18 november 2009 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 4449168)
Verschillende bakkers proberen het mysterie van de zwarte sint via geheime symboliek te verspreiden.

:cheer: oxfamchocolade :cheer:

Firestone 18 november 2009 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4449164)

Geen grote verrassing voor zij die weten dat Amerika lang voor Columbus door de Turken werd ontdekt.

Txiki 18 november 2009 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 4449168)

Brengt die daar de H-groet?

vlijmscherp 18 november 2009 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4449178)
Geen grote verrassing voor zij die weten dat Amerika lang voor Columbus door de Turken werd ontdekt.

en nog daarvoor door de lizzards van de NWO zeker?

jamás será vencido 18 november 2009 14:30

Ook de gelijkenis met Karl Marx zal velen niet zijn ontgaan. Sinterklaas wordt duidelijk door de (s)linkse communisitische meute gebruikt om onze diebare vlaamsche kinderen te indoctrineren met de multiculturele waanzin en socialitische hebzucht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be