![]() |
Libertarische denktank tracht Van Rompuy te kelderen
de denktank openeurope, waarin o.a. de Belgische libertariƫr Pieter Cleppe[/url] die aan het hoofd staat van het Brusselse kantoor, tracht de mogelijke benoeming van Van Rompuy als Europees President te kelderen met halve waarheden en foutieve informatie.
Hulde aan TerZake om deze libertarische lastercampagne aan de kaak te stellen AdrianHealy zal ondertussen wel weer uit zijn vel springen, maar die Cleppe kerel heeft op de voorpagina op zijn blog iets staan dat mijn stelling dat klimaatskepticisme en libertarisme onlosmakelijk verbonden zijn zeker niet tegenspreekt. |
Hoezo; is hr Rompuy dan een believer ofzo?
|
Citaat:
Firefox kan de server op [url="http niet vinden. * Controleer het adres op typefouten zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com * Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden. * Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver. |
het meeste wat die man zei vond ik zeer positief; met als enig minpunt dat hij familie is van verhofstadt
voor de rest ===>>> respect ga sebiet doneren |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geen idee trouwens waar jij over viel op die pagina, ik zie slechts een woordenbrij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be