![]() |
Leterme terug premier?
Wat denkt u?
EDIT: Ik bedoelde eigenlijk wat WIL u |
Wellicht wel maar of dit nu een goede zaak is blijft een open vraag?
|
Leterme terug premier? Dat belooft...
|
Damn! Edit van de vraag te laat gelezen...
ik denk dus dat Leterme terug premier wordt, maar ik wil hem niet... dus een ja - neen antwoord. Lees mijn stem dus aub op deze manier |
Stel je voor. CD&V minister-president van Vlaanderenn premier van België, president van Europa en voorzitter van de EVP. Wat men kan bereiken door niets te bereiken. ;)
|
Citaat:
Ook de media in Belgie hebben alle lof, voor de man die niets heeft gepresteerd en vreest Leterme, omdat hij belangrijke dossiers gaat aanpakken. Een raar land Belgie ,zelfs voor iemand die al een paar jaar probeert om iets van Belgie te begrijpen. |
Ik heb geen probleem met het aanpakken van belangrijke dossier. Het probleem van Leterme is wel dat hij alle belangrijke dossiers (regeringsvorming, staatshervorming, Fortis,...) mismanagede. "Rompu" kan je inertie verwijten, Leterme incompetentie.
|
Die mens heeft al een paar keer bewezen dat hij het totaal niet kan. Een keer meer of minder... Zucht.
Gewoon de hele santekraam opdoeken en opnieuw verkiezingen houden. |
Citaat:
Het is exact wat Europa ING heeft opgelegd in de crisis. Je kan wat discussiëren over punten en komma's, maar in essentie hebben ze toen wel fortis klaargemaakt voor het post-kredietcrisis tijdperk. Leterme is mijn favoriet, omdat er geen alternatief is. (net zoals bij van rompuy :-)) |
Van mij (nva-stemmer) moet Leterme terugkomen.
Dan krijgt hij kans om zijn kiesbeloftes uit te voeren. Lukt hij daarin, dan zal hij wellicht beloond worden door de volgende kiezer; lukt hij daar niet in, dan zal wellicht het omgekeerde gebeuren. Demokratisch gesproken, is er geen andere keuze. |
Citaat:
|
Ba ja, waarom ook niet.
|
Citaat:
B. heeft zichzelf en zijn verdorven ziel eerstens nooit gehad, en tweedens dan nog eens verspeeld door de staatschuld zo hoog te laten oplopen. |
Och België, wie zit daar nog iets mee in?
:cheer: een progressief project :cheer: :cheer: Vlaanderen, staat in Europa :cheer: |
Citaat:
Verhofstadt is daar al mee begonnen. |
Gelet op de uiterst beperkte keuze heb ik voor Yves Leterminator gestemd. Herman heeft de man 't goede voorbeeld gegeven. Rustige vastheid-bis dus! Maar eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, had ik liever de Michel gezien als toekomstige premier. Jaja, den Daerden. Want wie het ook wordt, veel hoeven we d'er niet van te verwachten. Grote voordeel van de Michel is dat we wel een goei scheet kunnen lachen! Zeg nu zelf, als bonus kan dit tellen!
|
Citaat:
Het enige doel van Van Rompuy was de "Rustige Vastheid", gewoon het institutionele misbaksel dat België nu is, in stand houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. De geschiedenis leert dat mensen die werkelijk iets willen veranderen, die massale rotzooi in dit land willen opkuisen dat zij in hun leven veel stront over zich heen krijgen. Na hun dood worden ze dan geeerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be