![]() |
Tine van Rompuy: De miljonairstaks als cadeautje voor Herman.
Citaat:
|
Ze kan haar broer misschien vragen zo'n 80% van zijn jaarlijkse monsterwedde af te staan aan goede doelen. Daar kan al heel wat mee gedaan worden, en Herman houdt nog meer dan genoeg over voor zichzelf.
|
volgens mij kan tine zeker zo goed niet rekenen als haar broer, anders zou ze begrijpen waarom zo'n miljonairstaks alleen maar een slag in het water kan zijn.
|
Citaat:
|
Ik vond vooral dit stuk sterk:
Citaat:
|
Citaat:
Tine Van Rompuy is militant lid van de PVDA en krijgt persaandacht, en dat staat de trotskisten-sekte van de LSP niet aan. |
Citaat:
|
Alleen een Cubaanse sigaar en geen T-shirt met Herman in Mao-pak?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als een overheidsbedrijf dat organiseert, tracht ze te voldoen aan zo'n eindeloze reeks van verplichtingen van regeltjes van postjes en van infrastructuurkosten dat hetzelfde rusthuis inderdaad dubbel zo duur kost. Dus zonder dat er maar één verpleegster moet uitgeperst worden, en zonder dat er maar één leverancier moet uitgeperst worden, kun je een rusthuis op zijn mooist gezegd gemakkelijk 20% goedkoper runnen. En waar zitten die kosten ? Dat is bvb een 'overheidsstructuur heeft een overheidsoverhead kostprijs' die vele malen groter is dan een privébedrijf. Dus een directeur, één secretaresse en dan een 20tal verpleegster zijn in principe voldoende om een rusthuis te runnen... Een overheidsbedrijf heeft er een veelvoud van luxepoezen die op kosten van de verplegers hun rug leven.. Nog een voorbeeld bij elk bed een zuurstofkraantje, ... dat kost dus tonnen geld... en zo sluipt dergelijk rusthuis weg met miljoenen waar niemand iets aan heeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval,volgende keer ga ik toch niet meer Europees stemmen. Dat staat zo vast als een paal boven water. |
Citaat:
http://www.miljonairstaks.be/node/34 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be