![]() |
Praetorian als nieuwe mod van "Links" forum!
Beste moderatie,
De moderatie van het "Links"-forum is al een tijdje vacant door het opstappen van Pelgrim. Hierdoor is reeds een wachtlijst met meer dan tien lidmaatschapverzoeken ontstaan! Er is een verkiezing geweest op het Links-forum en Praetorian is overduidelijk als winnaar uit de bus gekomen. Kan u dus asap Praetorian alle rechten geven om de moderatie van het "Links"-forum op zich te nemen? Dank bij voorbaat! Kallikles |
up!
|
Is dat zeker? We kregen namelijk via e-mail iemand anders doorgestuurd...
|
Citaat:
|
Citaat:
De verkiezing op het Links-forum vind u hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=130877 |
Citaat:
die aantoon dat P inderdaad de nieuwe mod is! |
Ja, dat is zeker. Ik vermoed dat degene die u probeerde te contacteren een flauwe grappenmaker is, óf een staatsgreep wilde plegen.
:-) |
Wat gaan we nog krijgen? Wat een klucht...
|
Misschien is het een emulatie van de werking van de federale regering.
|
:rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De PvdA jaagt achter postjes. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij dwaalt. Door zijn rabiate aversie jegens de koning, het land en dies meer verloor hij uit het oog dat hier getrouwheid aan Maarten Malaise en het Forum gezworen dient te worden.
:( |
De stemmen zijn nog eens extra geteld en blijkt dat ik de nieuwe mod ben van "links."
Geef de banstick maar aan mij dus. |
Als enige rechtse kandidaat ben ik de perfecte garantie op objectiviteit tussen de verscheidene linkse fracties. Wanneer mijn status van mod?
|
Citaat:
|
Moderatie?!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be