![]() |
Zie o.a. kieslijst: http://www.verkiezingssite.be/lijsten/lijsten/l134
|
Ja en, wat is het probleem?
Als al die zever er niet was van 50% man/vrouw, dan had de lijst veel uitgebreider geweest. Maar ja, als je een man zet, moet er automatisch een vrouw staan. En daar zit het probleem, aan mannen geen gebrek, maar vind maar eens genoeg vrouwen die op een lijst willen staan. |
Citaat:
|
Tja, dan ben ik een uitzondering! 8)
|
Meermaals dezelfde man, meermaals dezelfde vrouw?
|
Is dat uw probleem?
Ik denk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zeker geen bubber maar de Bub heeft tenminste nog een ideaal wat we van een notoir overloper zoals u duidelijk niet kunnen zeggen. |
Citaat:
En waarom niet?! :roll: |
Citaat:
Dat is zoals een 20-jarige in de raad van bestuur van groot bedrijf. Zo iemand mist de kennis en ervaring om aan het parlementaire werk te deelnemen. Ik ben zelf ook 20 en ik zie mezelf daar nog niet in zitten maar ja, wie ben ik natuurlijk. |
Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat een enthousiaste en werkwillige 20-jarige het véél beter zal doen dan een levensmoëe 58-jarige die geen één keer in 5 jaar zijn mond opentrekt. |
Waar kan ik aanvullingen op die lijsten melden?
|
Citaat:
Wat bedoel je? |
Citaat:
Waarom kreeg Veronique Seghers het vertrouwen van de N-VA- nationaal om op de kieslijst te staan, maar werd zij op lokaal vlak bedankt voor bewezen diensten, ondanks het feit dat zij zich jaren keihard heeft ingezet voor de partij???? |
Citaat:
|
Citaat:
http://users.telenet.be/veroniqueseghers/ . |
Citaat:
En nee, ik ken Veronique Seghers niet en ik weet absoluut niet wat voor verhaaltje je nu weer zit op te hangen, maar mij interesseert het echt niet. |
Citaat:
Rik Verwaest heeft dan ook enkel interesse in zichzelf. 14e opvolger voor CD&V/N-VA in Antwerpen op 13 juni! :lol: Wat heeft u als bestuurslid binnen Ronduit N-VA verweselijkt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be