![]() |
Rellen in Anderlecht
bron
Naar het schijnt zijn het VB, NS-A, hells angels en diverse hooligangroeperingen aan het mobiliseren om dit weekend met tienduizenden het brusselse in te trekken. |
skaldis ni zeveren hé maat.
|
:D
Zou wat zijn he ipv bier te hijsen en een grote bek op te zetten. |
die 12 jarigen toch :-o tja, we zijn ook jong geweest
|
Het is veel leuker én veel minder gevaarlijk wat staan roepen naar lome blanke rasta's.
|
Citaat:
|
en die flikken en cipiers, mensen dwingen te zeggen dat Mohamed een pedofiel is en klop krijgt tot wanneer je bloed plast, testikels open liggen... ook daar mag eens grote kuis gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemd waarom zoveel mensen denken dat je het ene zou goedkeuren. Ik snap die gedachtengang gewoonweg niet é. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met kindjes van zes jaar ? 8O |
Citaat:
|
ik geloof u :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was. Diene mens is al heeel lang dood. Als die flikken hun boekje te buiten gingen, dan moeten ze maar ander werk gaan zoeken, en desnoods - als de wet het voorziet - eerst langs de gevangenis passeren. Allez, ze hebben dat toch goed gedaan met de Gentse Wolf. Maar persoonlijk vind ik evengoed dat het niet (meer) tot onze kultuur behoort om na een bepaald misdrijf, een kommissariaat of een gemeentehuis te gaan afbranden. Dus hopsakee, een aantal mensen mag naar Tilburg gevoerd worden. |
@ illwill: Je moet dan niet verontwaardigd zijn als ze je neus breken met zulke uitspraken. Dat is dan ook vrije meningsuiting :)
|
Citaat:
Dat zou wat worden, iedereen met wie je het niet eens bent...gewoon zijn neus breken...valt toch onder vrije meningsuiting. :lol::lol::lol::lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be