Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Rellen in Anderlecht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=131480)

skaldis 21 november 2009 14:28

Rellen in Anderlecht

bron

Naar het schijnt zijn het VB, NS-A, hells angels en diverse hooligangroeperingen aan het mobiliseren om dit weekend met tienduizenden het brusselse in te trekken.

Shadowke 21 november 2009 14:30

skaldis ni zeveren hé maat.

skaldis 21 november 2009 14:32

:D

Zou wat zijn he ipv bier te hijsen en een grote bek op te zetten.

BlueThunder 21 november 2009 14:33

die 12 jarigen toch :-o tja, we zijn ook jong geweest

Another Jack 21 november 2009 14:34

Het is veel leuker én veel minder gevaarlijk wat staan roepen naar lome blanke rasta's.

Gette 21 november 2009 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4454201)
die 12 jarigen toch :-o tja, we zijn ook jong geweest

Inderdaad! Toen ik 12 jaar was had ik ook al 2 verkrachtingen en 1 roofmoord gepleegd, 4 molotov cocktails naar overheidsdiensten gesmeten, 3 auto's in brand gestoken, .... En dit is maar het topje van de ijsberg!!! Jaja vroeger was het echt plezant..........

BlueThunder 21 november 2009 14:48

en die flikken en cipiers, mensen dwingen te zeggen dat Mohamed een pedofiel is en klop krijgt tot wanneer je bloed plast, testikels open liggen... ook daar mag eens grote kuis gebeuren.

Another Jack 21 november 2009 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4454231)
en die flikken en cipiers, mensen dwingen te zeggen dat Mohamed een pedofiel is en klop krijgt tot wanneer je bloed plast, testikels open liggen... ook daar mag eens grote kuis gebeuren.

Zoals je zegt: "ook".

illwill 21 november 2009 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4454231)

Mohammed is een pedofiel...geen problemen mee, daar moet men mij niet toe dwingen :lol:

illwill 21 november 2009 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4454234)
Zoals je zegt: "ook".

idd!
Vreemd waarom zoveel mensen denken dat je het ene zou goedkeuren. Ik snap die gedachtengang gewoonweg niet é.

skaldis 21 november 2009 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4454236)
Mohammed is een pedofiel...geen problemen mee, daar moet men mij niet toe dwingen :lol:

Neen jij doet dat vrijwillig ofwat ? :mrgreen:

illwill 21 november 2009 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 4454238)
Neen jij doet dat vrijwillig ofwat ? :mrgreen:

Tja, als je hoort wat die allemaal deed...dan doe ik dat idd vrijwillig.

skaldis 21 november 2009 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4454239)
Tja, als je hoort wat die allemaal deed...dan doe ik dat idd vrijwillig.

met kindjes van zes jaar ? 8O

illwill 21 november 2009 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 4454242)
met kindjes van zes jaar ? 8O

Ieder zijn ding zeker? :-D

skaldis 21 november 2009 15:00

ik geloof u :-)

Another Jack 21 november 2009 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4454237)
idd!
Vreemd waarom zoveel mensen denken dat je het ene zou goedkeuren. Ik snap die gedachtengang gewoonweg niet é.

Eerst dacht ik altijd aan slechte wil, maar ik begin meer en meer de piste van intellectuele beperktheid te overwegen.

illwill 21 november 2009 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4454254)
Eerst dacht ik altijd aan slechte wil, maar ik begin meer en meer de piste van intellectuele beperktheid te overwegen.

Ik denk dat het toch nog gewoon hun enige uitweg is om het goed te praten of te minimalizeren van de feiten...kweet het niet.

De schoofzak 21 november 2009 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4454236)

Was.
Diene mens is al heeel lang dood.

Als die flikken hun boekje te buiten gingen, dan moeten ze maar ander werk gaan zoeken, en desnoods - als de wet het voorziet - eerst langs de gevangenis passeren.
Allez, ze hebben dat toch goed gedaan met de Gentse Wolf.

Maar persoonlijk vind ik evengoed dat het niet (meer) tot onze kultuur behoort om na een bepaald misdrijf, een kommissariaat of een gemeentehuis te gaan afbranden.

Dus hopsakee, een aantal mensen mag naar Tilburg gevoerd worden.

computeringenieur 21 november 2009 15:28

@ illwill: Je moet dan niet verontwaardigd zijn als ze je neus breken met zulke uitspraken. Dat is dan ook vrije meningsuiting :)

illwill 21 november 2009 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4454295)
@ illwill: Je moet dan niet verontwaardigd zijn als ze je neus breken met zulke uitspraken. Dat is dan ook vrije meningsuiting :)

Nee, dat is iemand fysiek aanvallen. Heeft niets te maken met vrije meningsuiting. :lol:

Dat zou wat worden, iedereen met wie je het niet eens bent...gewoon zijn neus breken...valt toch onder vrije meningsuiting. :lol::lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be