![]() |
Wat gaat er nu op communautair vlak gebeuren?
Allez, binnenkort hebben we dus een vierde premier in twee jaar tijd (en een pak koninlijke verkenners, formateurs, informateurs, ...). Wat gaat Leterme nu op communautair vlak realiseren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat ook de beste koers om te varen. BHV staat los van de rest. Stemmen, als het kan gestemd worden, niks/geen prijs betalen hiervoor. Spijtig dat Servais Verheirstraeten (CD&V) verdacht angstvallig op de vlakte bleef. Voorspelt weinig goeds vrees ik. CD&V neemt stilaan stelling in om Vlaanderen nog maar eens te verkopen :evil:. |
Om op de beginvraag te antwoorden.
Ik vrees weinig. BHV zal geplitst worden, er zullen enkele borrelnootjes toegeschoven worden, welke men aan de vlamingen zal voorstellen als een gigantische berg cocosnoten. De vlamingen zullen eens slikken, and that 'll be it. |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag die je zou moeten stellen is de volgende : Is Belgie dan toch een kunstmatig land dat koste wat het kost aan een infuus ligt ? |
Citaat:
|
BHV mag kosten wat het wil als er maar een splitsing komt, dan zal er eindelijk eens een halt komen aan het "betalen" met ongelijke munt hetgeen op lange termijn steeds duurder is dan de duurste prijs die je in één keer moet afdokken !
en als de splitsing een feit is : VERKIEZINGEN !!!!!!!!!! ne keer zien hoe de franskiljons dan nog zullen piepen ! :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Bart zal niets moeten betalen, hij zit federaal in de opositie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
D'er zal niet al teveel gebeuren. Beetje over-en-weer brullen en miauwen, een neetje hier, een non-ke daar. En gazetten vol onzin en woordenkramerij eerste klas. Ze zijn de oude knollen van stal aan het halen, dat zie je toch? Opletten geblazen! Ogen en oren open! 't Is van te beven de klinkaert, zeg ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be