![]() |
Het debat vandaag in de zevende dag
Interessant debat. Annemans herhaalde nogmaals de belofte van de CDV dat de economische problemen enkel kunnen opgelost worden via een grote staatshervorming.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw....7963/1.638899 |
Ah, was dat een debat ? Het leek me eerder dat ieder om de beurt zijn zegje mocht doen.
Maar dat er vooral niet mocht gedebateerd worden. Een pure schijnvertoning. Hoegenaamd niets interessant aan. Ik vond het interview met Turtelboom veel interessanter. |
Er werd nogmaals op gewezen dat de CD£V 2 gezichten heeft. Voor de verkiezingen zeggen dat ze niet in een regering zouden stappen zonder dat er een grote staatshervorming zou komen en daarbovenop dat BHV moest gesplitst worden ZONDER een prijs te betalen. Daar gaat het over. Annemans heeft dit hier nog eens goed in de verf gezet als je het mij vraagt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel is is wij het beu zijn die waalse arrogantie en het moet gedaan zijn met altijd maar toegvingen te doen en ja te knikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn gedacht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs Vlaanderen zal dit jaar in het rood moeten gaan, maar daartegenover staat een plan om langzaam uit het dal te kruipen. Dit zal veel sneller gaan dan bij de walen en nog sneller dan bij de federale regering die er niet aan denkt om een begroting in evenwicht te krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be