![]() |
Net gehoord op de 7de dag:
Vlamingen moeten meer kunnen lachen met marokkanen, want nu durven ze dat niet... :roll: Pater Leman vond dat cartoons over marokkanen best moesten kunnen: dit verhoogt de aanspreekbaarheid. Kortom, in plaats van Nederlandermoppen mogen (moéten?) we nu marokkanenmoppen vertellen. Wie durft? uit het arrest HVB Gent: Citaat:
|
Er zaten eens vijf man op een vliegtuig, nen Belg, Ne Rus, Ne Chinees, nen Amerikaan en ne Marokkaan...
De rest mag ik hier niet posten want dat is in het verleden al veel te veel herhaald geworden geweest. :P |
Hier ook eentje Een stront met een antenne in is RADIO MAKKAK
|
Nog een mop:
Er komt een Marokkaan bij de kassa... |
:lol: :lol: :lol:
Hou op!! Hou op!! :o :lol: :lol: |
Wanneer mag je een Turkse vrouw in het gezicht spugen?
Als haar snor in brand staat :lol: |
Aan de kassa,zoals DE DIKKE IN ANTWERPEN :evil:
|
Een Makkak op een fiets is een dief :lol:
|
Wie hebben de triathlon uitgevonden?
Marokkanen. Ze gaan zonder fiets naar een zwembad en komen met een fiets terug |
Waarom moet je een Marokkaan niet te lang in een vuilnisbak laten zitten?
Dan gaat hij behangen |
Waarom moet je nooit lachen wanneer een Marokkaan op een fiets wordt aangereden?
Het zou je eigen fiets kunnen zijn. |
Waarom vindt een Marokkaan het niet erg wanneer zijn fiets wordt gestolen?
De fiets blijft toch in de familie |
Sorry, maar ga dan maar naar de sites waar dergelijke moppen geplaatst of gelezen worden. Ik vind dat moppen over volkeren, godsdiensten, enz...
1. hier niet passen 2. maar dat een mop ergens in een draad wel kan als die van toepassing is maar niet scheldend. 3. en last but not least wat ook een beetje maar niet voldoende benadrukt werd in de zevende dag: er zijn moppen die gewoonweg racistisch zijn door hun inhoud en moppen die zuiver racistisch zijn door de bedoeling van de verteller. En dit heeft niets met het VB arrest te maken! Het gaat hier over moppen en niet statements. Ik kan mij permitteren met goede zwarte vrienden een mop over de zwarten te vertellen en wij zullen er gezamelijk over lachen. Dezelfde mop zou ik zeker niet vertellen aan een andere want dan zal die als racisme overkomen! Veel is gelegen aan de context waarin de mop verteld wordt! |
8O IK kan er natuurlijk wel tegen omdat IK er verstandig mee omga, maar het is wel waar wat dagallemaal zegt, Turk4. Ookal heb ik stiekum een héél klein beetje gelachen.
|
Wat is het verschil tussen een Marokkaan en een emmer stront?
De emmer! |
Wat noem je een vuilnisbak onder een lantaarnpaal?
Een Marokkaanse discotheek |
Oke dagallemaal ik stop er mee En zal uw raad opvolgen
|
Citaat:
|
Wat is het verschil tussen een Marokkaanse vrouw en een varken?
Het hoofddoekje |
Wat noem je een Marokkaan met vleugels?
Een strontvlieg :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be