![]() |
Apple Mac : geen garantie voor rokers
Wie wenst te gaan surfen met Mac
ontzegt zichzelf beter tabak. Mac werkt virusvrij, daar hoort geen rook bij. Koop anders dan maar zo'n DOS-"bak". ![]() Een gezonde geest in een gezonde Mac |
Amerika is toch een geflipt land vol zotten he.
|
Wat is het volgende als je obesitas hebt, en je valt dood voor je computer
vervalt je garantie? |
Als die pc al die rommel naar binnen zuigt kan dat best nefast zijn voor de electronica die er in zit.
|
Citaat:
|
Racisme! :-(
|
Vraag mij eiglijk af hoe ze zo iets nachecken?
|
hard- en software hebben ook hun rechten. Passief meeroken is geen pretje voor je enter-toets.
|
Ik rook en heb 2 Mac's.
Daar gaat de stelling. Maar als ik moet kiezen tussen de twee, dan laat ik het roken wel. Verder vraag ik me af wat er slechter is voor het hart : roken of Microsoft-brol :-) |
Citaat:
Maar ik heb bovenal nog nooit in 21 jaar iets meer zien sneuvelen dan een ventilator op de CPU door stof, teer of dergelijke. En wie niet beseft waarom het moederbord een irritant gebiep laat horen omdat de CPU aan het oververhitten is en dat negeert (met duct tape over de oren?) moet toch eens eens een boekje "computers voor senioren die wel een excuus hebben" lezen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 60034 Of het nu een Mac of IBM-nakomer is, en ik snap zelfs niet waarom stof en teer iets met het OS zou hebben te maken, maakt geen verschil. Elk van die machines moeten koelen en dus zuigen ze stof, teer en het roet van de bus uit de straat binnen. |
Citaat:
Dus roken in de nabijheid van dat toestel is ongevaarlijk. Alleen voor dat toestel, weliswaar 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
De laptop is quasi luchtdicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be