robert t |
25 november 2009 11:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
(Bericht 4459697)
Dat de n-va de facto een linkse partij is met een pseudo-rechtse voorzitter dat was mij al langer duidelijk en dat ze daarom ook zo populair zijn bij de linkse media is voor hen mooi meegenomen. Dat ze er ook nog eens in slagen rechtse kiezers te trekken door die facade van dewever is wel wraakroepend.
Brepoels bakt het wel erg links in het EP. Dat ze lid is van de uiterst-linkse fractie van cohl-bendit ex- rote armee terorrist is op zich al verbazend genoeg. Maar dat ze ook nog een het uiterst-linkse stemgedrag kopieert verbaasd des te meer. Ze stemt trouw mee met links en uiterst-links.
ook inzake de resolutie tav de italiaanse media waar rechts nipt won stemde ze mee met de linkse hyena's.
maar er is meer ook in de senaat toont de n-va zich vaak als nuttige idioot van links en gaat ze qua betutteling sosms verder dan links zelf.
maar dit alles hoeft niet te evrbazen voor een partij die in hoboken voor de PVDA koos boven het vlaams-ntaionale VB.
net als ik LDD mee heb helpen stagneren met mijn ontmaserking van DD zal ik bij de n-va op het net vanaf nu hetzelfde doen. men kan niet in vlaanderen doe alsof men centrum-rechts is en op het belangrijke europese niveau gewoon uiterst-links stemmen!!
haar stemgedrag valt overigens egwoon te raadplegen op haar site net als haar linkse standpunten...
|
Amai, als d�*t niet gesproken is. Wat een schitterend idee. De linkse rakkers van de N-VA kunnen het wel schudden.
Daarna nog even de andere regime-partijen aanpakken en klaar is kees. Ook bij CD&V en O-VLD zijn verderfelijke linkse tendenzen aanwezig. Iedereen gelijk voor de wet van ilfalco.
Gelukkig is het bij het VB alles koek en ei. Alles verloopt smetteloos, geen vuiltje aan de lucht. Stel je even voor dat je ook in eigen gelederen orde op zaken moest zetten, je mag er niet aan denken.
Dankzij jouw geplande strategie kunnen de Vlamingen met gerust gemoed de toekomst tegemoet zien. De onafhankelijkheid is nabij. Oef!
Bedankt bij voorbaat, koene strijder!
|