![]() |
"Racist en fascist" Wilders niet welkom in Turkije
n het kerstreces wil een Nederlandse delegatie een bezoek brengen aan Turkije. Ook PVV-leider Geert Wilders zou meereizen, maar dat zien de Turken helemaal niet zitten.
Dat maakte Burak Özügergin, de woordvoerder van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmet Davutoglu, wel erg duidelijk. "Zo'n fascist en racist is niet alleen ... (bron) |
Een reactie op anti-koranfilms van Wilders:
http://video.google.com/videoplay?do...9308157177108# |
Er zijn drie zaken:
1. Wilders is een ‘fascist en een racist’ en komt zodoende Turkije niet binnen. 2. Wilders is tegen toetreding tot de EU. Met zulke mensen willen ze niks mee te maken hebben. 3. Wilders opvattingen over de Islam (en de film Fitna) zijn fout. Ik ben benieuwd hoe Erdogan zal beslissen. |
Dat Wilders een racist is klopt volledig, een fascist is hij echter verre van.
|
blah dubbel
|
Citaat:
PS; je onderschrift is totaal uit context gerukt...overigens! |
Citaat:
|
Citaat:
Betreffende mijn onderschrift; Pietje krijgt een koekje van eigen deeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De semantische spelletjes zijn weer bezig...
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat dat 'ignorante' er maar af - Wilders weet meer over islam dan U denkt. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liever zoals u snel de andere kant opkijken en doen alsof je neus bloed. |
Citaat:
Dit een reden is om iemand niet toe te laten is kinderachtig en belachelijk. Wilders opvattingen zijn correct. Man toch,er zijn op mijn werk heel wat moslims ondertussen,ik heb al genoeg met deze een babbel geslaan,als het erop aan komt dan hoor je steeds hetgeen wilders en fdw zeggen,de waarheid dus. |
Mag ik Turkije dan ook niet meer binnen? Ik ben namelijk ook tegen de toetreding.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be