![]() |
Morel bijna weg bij VB?
bron:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...s-Belang.dhtml Dit zou van haar eigen website komen, er zit dus wel degelijk een haar in de boter, ondanks wat ongeveer alle VB'ers ons willen doen geloven. Haar rol was al beperkt, maar nu zou ze dus gewoon weggepromoveerd worden en daar heeft ze geen zin in. het wordt nog een spannend congres daar! |
vrouwenstreken ja, altijd vanalles een drama willen maken :x
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amai, raar dat de Lucien hier nog niet gereageerd heeft. Al zal die misschien al sinds hij het nieuws vernam liggen masturberen vermoed ik...
|
Exit drama soap...
|
Citaat:
We zijn nog niet aan de nieuwe patatten... . Boeiende tijden... :-P |
Citaat:
|
weer naar de haard Morelleke... :lol: verjonging mijn kloten ja.... de vrouwelijke kiezers gaan het leuk vinden ;)
|
Mooi zo. Daarmee zijn zowat alle 'vernieuwers' (in feite vernietigers) aan de kant gezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal bompa Vanhecke nu in pensioen gaan nu zijn assepoestertje wordt weggewerkt door wolf Dewinter :lol: de boekskes en de gazetteen staan er weer vol van... kijk uit naar De Standaard en de VRT
|
Ik denk mensen als marlientje hier niet goed snappen ik daar nu eens echt niet van wakker lig.
Willen ze vertrekken of willen ze de partij soft maken en dan bedoel ik echt soft dan mogen ze het aftrappen van mij. nv-a en ldd zijn al zo 2 partijen,wij moeten geen 3de partij worden. |
Bijltjesdag bij het VB 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Prijs u dan gelukkig mijn lidkaart is dus niet verlengd :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be