![]() |
Nieuwe GSM: tips gevraagd
Mijn GSM heeft zonet de pijp aan Maarten gegeven. Zal dus morgen een nieuwe moeten gaan kopen: maar welke?
Kunnen jullie mij wat tips geven? Ik ken er weinig van... - ik wil een Nokia (ben dat nu gewoon) - max 200 euro - gaan die uitschuifbare dingen wel lang genoeg mee? - internet op gsm: nuttig? hoe werkt dat? - is zo'n touchscreen niet onhandig? Gracias :-) |
Smijt die godverdomse Finse bucht het venster uit en koop u een Samsung. Betrouwbaar, heel gebruiksvriendelijk, en gaat langer mee dan Kay_gell zijn job.
|
Citaat:
Maar onthoud: wat je ook doet, neem nooit een Motorola. |
Citaat:
|
Ik heb een LG Cookie, aardig toestelletje. Tof groot scherm onder andere.
En een touch screen is helemaal niet ongemakkelijk. Wat betreft internet op je GSM, het heeft voordelen moet ik zeggen. Snel even weten of een bepaalde winkelketen een filiaal heeft in de buurt waar je bent en welke sluitingstijden deze hanteerd. Om maar een voorbeeldje te geven. |
Citaat:
ook een voordeel :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb na veel gepruts met veel te kleine knopjes en nutteloze functies terug m'n ouwe 3510i in gebruik. daar kan ik tenminste vlot mee sms'en.
ma die kunde niemeer kopen hé. genuine 2003 mobile phonin'. ![]() |
![]() Mijn beste twee GSM's ooit, na dees twee heb ik er een jaar of 5 geen gehad. |
Dit is de beste GSM:
![]() Ik gebruik hem nu trg nu mijn nieuwere gestolen is. Enig nadeel is de batterij die maar 20u meer mee gaat :? |
Merci voor de tips!
Ik weet het helemaal niet meer ;) |
Ik raad je het volgende model aan: Nokia 5530
|
als't enkel voor te bellen en te sms'en is, hebt ge genoeg aan 50€
met die andere 150€ kunt ge vliegtuigtickets naar griekenland kopen |
Citaat:
|
Deze heb ik al een jaar of 4-5 denk ik, nooit geen zever mee gehad, handig, en kost bijna niks meer ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be