![]() |
Dio!
Net vernomen dat DIO in het kliniek ligt met kanker 8O :cry:
Van zijn officiële site: Ronnie has been diagnosed with the early stages of stomach cancer. We are starting treatment immediately at the Mayo Clinic. After he kills this dragon, Ronnie will be back on stage, where he belongs, doing what he loves best, performing for his fans. Jezus, dat net zulk briljant zanger dat moet meemaken. Bekend van: Rainbow - Stargazer (van 'Rising' 1976) Black Sabbath - Neon Knights (van 'Heaven And Hell', 1980) Dio - Rainbow in The Dark (van 'Holy Diver' 1983) ![]() |
Bgf 'ke
Zou je aub dat onderschrift willen weg doen? Ieder keer dat ik het zie krijg ik spontaan de neiging om een naar merelbeke te gaan, je op te zoeken en te vragen "jij en welk leger?" Geloof me, je bent echt geen partij. |
Citaat:
|
Citaat:
En plaatsnamen worden met een HOOFDLETTER geschreven. IK beschouw dit trouwens een als persoonlijke bedreiging aan het adres van bgf324 Gelieve deze te laten, ze kunnen een banneling van je maken. En Ronnie DIO kan dus rekenen op een plaatsje in het dodenlijstje van 2010. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Dio moet ik altijd aan dit nummer denken.
Geweldige stem. Geweldige tijd. Geweldige clip. Geweldig nummer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(testje ;-) ) |
Citaat:
(testje ;-) ) ;-) |
Citaat:
Citaat:
En ik doe wel handschoenen aan of gebruik een ander hulpmiddel, anders doen mijn handjes daarna ook nog eens pijn. En na afloop gaan we wel samen een pint drinken in Leuven en Antwerpen he, want we moeten wel dat bloed uit onze mond wegspoelen. En Dronkoers mag niet meedoen met het drinken, anders zuipt hij weer heel het café leeg. |
Citaat:
(zie je Jantje?) |
Citaat:
![]() It's time for the Clamps! Let me! |
Jantje, stopt ne keer met zagen, vent. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps; Er staat nog minstens 1 spelling fout in mijn voorgaande antwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be